tijdsprong van 2 weken.
P.O.V laurtje
we gaan vandaag op etentje met alle koppeltje harry neemt een vriendin mee Zoë Storm gaat ook mee. Als we aan zijn gekomen. Bestelt iedereen eten. Ik neem een pizza om de andere niet ongerust te maken. Als ik een stukje heb gegeten zit ik vol.
"Ik ga even naar wc".
Liam en Chloe geven Storm eten. De andere praten. Ik sta op en loop richting de wc. Niall zegt nog iets. Ik ga het wc kotje binnen. Ik steek mijn vinger in m'n keel.Ik heb veel te veel.gegeten.Ik maak een kotsend geluid f*ck ik hoop dat niemand me hoort.
"Laure ben jij dat?" Hoor ik Nialls prachtige stem zeggen
"euhm euhm nee"
"jawel er is niemand anders in de wc"
ik doe rustig de deur open.
"wat is gebeurd?" vraagt Niall bezorgd
"euh ik vond pizza niet zo lekker"
"stak je je vinger in je keel?!"
"nee hoe kom je daar bij!?"
"Je vinger zit vol kots!"
"Niet!!" schreeuw ik even hard terug
"Lieg niet tegen me. Ik zie het toch ik ik ben toch niet blind?!?"
ik kijk beschaamd naar de grond hij mocht het niet weten. Ik loop langs hem.
"Laur wacht"
Hij houd mijn arm vast.
"Nee" Ik ruk me los.
"Daag" zeg ik sarcastish.
"Nee wacht"
"WTF laat mij"
Ik loop door. De andere kijken me vragend aan. Ik loop hen voorbij. Als ik bijna bij de deur ben trekt er iemand aan mijn kleren Storm.
"Auntie Laur ga je weg?"
"JA"
"Nee blijf hier." Hij trekt aan mijn kleren.
"NEE" Ik duw hem weg. Hij valt ik wou niet dat hij viel. Ik zie Louis El Chloe en Liam bezorgd naar hem lopen. Louis en Liam kijken me woedend aan. Ik loop weg. Perrie Zayn Harry en Niall komen me achterna. Zoe weet nuet wat te doen maar gaat dan naar Storm. Ik loop weg. Waarom bemoeid iedereen zich met mijn leven? Waarom ben ik dik? Waarom doe ik zo stom tegen het beste vriendje ever? Waarom doe ik zo tegen het kind van mijn BFF? Waarom doe ik uberhaupt zo tegen een kind? waarom doe ik zo tegen mijn BFF? Waarom ben ik een kl**tz*k?
Liam P.O.V
Laure loopt woedend langs ons. Storm wilt naar haar toe. Ik probeer hen tegen te houden. OMG wat is hij snel als hij dat wilt. Hij loopt achter haar aan.
"Auntie Laur ga he weg?"
"JA"
"Nee blijf hier"
"NEE"
Ze duwt hem weg hij valt op de grond. Ik spring op ik loop net als Chloe naar Storm. Louis en El lopen mee.
"Gaat het jongen?"
Ik neem hem in nijn armen. Laur kijkt ons raar aan. Niet boos geen schuldgevoel niet bang niets. Gewoon kil. Ik werp haar een woedende blik. Hoe kan ze zoiets doen.
"Daddy daddy"
ik kijk snel naar Storm.
"Ja?"
JE LEEST
Mijn zusje...... **Completed**
FanfictionChloe heeft het moeilijk met de dood van haar tweelingzus. Zeker nu ze net naar one direction gingen. De laatste wens van haar zusje was dat Chloe one direction gaat ontmoeten.Chloe gaat met behulp van Laurtje ( haar beste vriendin)er alles aan doen...