Liam P.O.V
Vandaag gaat Chloe beginnen met werken. Dat betekent dat ik voor de eerste keer alleen met Storm ben. Want de andere gaan met Simon de tour bespreken. En ik moest er niet bij zijn. Perrie moet cd's opnemen. El en Laur moeten ook weer werken. Dus ja. "Wakker worden Storm" ik tik op zijn schouder. "Mama gaat bijna weg" "Wat mjama wjej?" hij springt recht. "Nee mama gaat werken" "Oooh" "Wil je nog dag zeggen?" "Nja" Hij springt recht en rent naar beneden. Hahahahaha. Scahttig. Ik volg hem. Iedereen is al weg ook al is het pas 07:30. Ik glimlach naar Chlo. "Daag Babe" ik trek haar in een zoen. "Khou van je babe" zegt ze. "luvu2" "Daag babe" zegt Storm. Hhahahaha ik en Chloe lachen heel erg hard. Babe. Hhahaha/ "ben je verliefd op mama?" vraag ik nep-serieus. "Nee." "Wel je zegt alleen babe tegen iemand waar je verliefd bent." vervolgt Chlo. "Oh owki" antwoord Storm. Ik til hem op. We gaan uit het raam zwaaien. Ze zwaait terug. "Daddy ik ben nog moe mag ik nog slapen?" "Ja maar morgen niet meer want dan moet je naar school." "Jaaaaah" gilt hij. Ik til hem op en breng hem naar bed. Ik geef hem een kusje op zijn hoofd. "daag babe" zegt hij. "Ben je verliefd op mij?" vraag ik. "Ja" zegt hij al even nep-serieus als ik daarnet. Daarna barsten we allebei in lachen uit. Ik ga naar beneden. De jongens zeggen dat ze om 12:00 klaar zijn dus dat we samen kunnen gaan lunchen.
Aan Zayn
Okey zie jullie daar om 12:30. Komen de meisjes ook?
X Liam
Van Zayn
Okii nee de meiden gaan apart wat doen.
X Zayn en the rest
Aan Zayn
Owkey best, veel plezier.
X Liam
Hahahaha de jongens werken en ik zit hier te luieren. "Dad!!!!!!!!" ik schrik wakker. Ik ren naar boven. "Wat is er?" "Niets ik wil opstaan." Ik zucht. "Je kan stappen." "Nee" "Jawel" "Nee" "Storm" "neeneeeneeneeneeenenenenenenenee" oh nee hij draait door. Nee ik ga niet toegeven. Ik draai me om. Ik loop traag naar de deur. "Nee papa. Ik zal wel stappen wil je wel mijn hand vasthouden?" "Tuurlijk" We lopen naar beneden. "Wat wil je eten?" "Een pannekoek met suiker." Ik knik en ga naar de keuken. Ik warm een pannekoek op. Ik wil er bijna suiker over doen maar dan herinner ik me dat Storm niet gewoon zo suiker mag. Ik rol hem op leg hem op een bordje en breng hem naar Storm. Hi zit al aan tafel. "Dankuuuuuu" Ik glimlach. "Hé er zit geen sukker op." "Nee dat mag je niet van mama. Maar goed geprobeerd." "Mag ik dan choco?" "Okey" dat mag dus wel want hij eet vaak boterhammen met choco. Ik smeer er een lijntje choco op in het midden. Ik breng het terug. Als hij klaar is neem ik een zakdoek. Ik veeg zijn mond af en doe de bavet uit. "Kom we gaan je aankleden." "Oki mjag ik jeerst njar toelet?" "Wat toilet? Ja tuurlijk ik wacht boven wel" Ik ga naar boven een SMS Chloe.
Aan My Little Perfect Girl
Hy babe hoe gaat het? Hier alles prima ik ga straks met Storm en de jongens lunchen.
X Li
Van My Little Perfect Girl
Alles goed hier. Ben je zeker?
X Chlo
Aan My Little Perfect Girl
Wat babe?
X Li
Van My Little Perfect Girl
Dat je met Storm wilt luchen. Hij heeft niet echt manierenen kwijlt. :-/ Dat is niet leuk voor jullie en niet voor hem omdat iedereen hem aanstaart.En dan moet jij heel de tijd met hem bezig zijn. :-S Breng hem maar tijdens het lunchen naar hier. Ik hou dan wel een oogje op hem.
JE LEEST
Mijn zusje...... **Completed**
FanficChloe heeft het moeilijk met de dood van haar tweelingzus. Zeker nu ze net naar one direction gingen. De laatste wens van haar zusje was dat Chloe one direction gaat ontmoeten.Chloe gaat met behulp van Laurtje ( haar beste vriendin)er alles aan doen...