Chloe P.O.V
"Wat gaan we nu doen?" vraag ik.
"We dachten aan kermis maar als je niet wilt-" zegt Liam.Laurtje onderbreekt hem "- niet wilt? Niets te willen! Kermis doet iedereen goed!" Niall lacht naar haar. Pfff waarom niet naar mij?
"Yup ik ga mee jongens!!" zeg ik. "Ik ga me nog even douchen dan" zegt Zayn "Okey haast je!" zegt Harry waarop hij direct verder gaat "Willen jullie iets drinken? Cola?" "Ja graag" "Kan ik plat water krijgen? Kraantjes water is ook goed." " Okey kom je even mee?" Ik volg Harry. Hij schenkt cola in em geeft me een glas ik neem de waterfles uit de frigo en schenk ook in."En vallen we mee?" "Hoe bedoel je?" " Euhm we zijn zoals op tv" "Oh dat jullie zijn zelfs beter dan op tv" glunder ik. Hij bloost. WTF HARRY FREAKING STYLES bloost door MIJ!! Hahahaha.
Ik loop terug naar de woonkamer. Ik doe mijn schoenen aan. En ga in de zetel zitten. En bijna iedereen is klaar behalve ... Zayn. Hij is klaar met douchen. Maar hij doet zijn haar. En dat duurt LANG! Ik grinnik. Laurtje kijkt naar me en vraagt wat er is. "Een binnenpretje" zeg ik in het NL. En de jongens kijken ons raar aan. Hahahahaha. Ik vind het zo leuk om ze te plagen. Laurtje knipoogt.
Ik ga even naar de wc. Dan zie ik dat de deur van de kamer van Niall open staat. Ik piep even naar binnen. Er ligt een envelop op het bureu met op de achterkant geschreven vrassingskaarten + datekaartje. Yes hij voelt hetzelefde voor mij. Op van verliefdheid ga ik naar de woonkamer. En vergeet ik dat ik naar het toilet moest. Als ik ga zitten knipoog ik naar Niall. Hij kijkt me raar aan. Dat is vast omdat hij alles geheim wilt houden zodat ik niets merk. ik glimlach. En Liam lacht naar mij.
"Gaan we?" "yup" We gaan een hele dag naar de kermis we hebben de grootste lol. Ik probeer zo veel mogelijk bij Niall te zijn maar hij ontwijkt mij. Hmmm raar. maar Liam en Harry en Zayn en Louis zijn echt nog even CRAZY het zelfde van Laurtje. Als we naar het reuzerad gaan staat er een enorme rij. Er zijn nog twee plaatsen Niall trekt me snel mee. oh hij gaat het nu vragen. "Chloe?" "Ja?" "Zouden jij en Laurtje volgende week backstage willen komen?" "Ja graag." "We hebben ook vliegtuig tickets." "Super!!" "En hier een kaart" Yes de date kaart. "Niet opendoen! Wachten tot op het vliegtuig terug naar Belgie!!!" " Oh okey" " En het is ook voor Laurtje" "Goed" ik ben op en top van zenuwen. Arrgggghhh. Ik kan echt niet wachten.
Zo dit was hoofdstuk 10 ^^ grtzzz Noa
JE LEEST
Mijn zusje...... **Completed**
FanfictionChloe heeft het moeilijk met de dood van haar tweelingzus. Zeker nu ze net naar one direction gingen. De laatste wens van haar zusje was dat Chloe one direction gaat ontmoeten.Chloe gaat met behulp van Laurtje ( haar beste vriendin)er alles aan doen...