Ma vaatasin seda eid ekraanil.
Superman118:Ei, aga ma tean teda.
Ei, aga ma tean teda.
Ei olegi Brandon. Aga ta teab Brandonit... Jordan?Alex? Jacob? Max?Keegi Brandoni majast? Ma ei tea.
Ei, aga ma tean teda.
Ma mäletan, kuidas ta rääkis, et suudles Brittanyga ja pärast kahetses, sest tal oli poiss, aga Brittany ei rääkinud talle poisist.
Ma olen nüüd veel rohkem segaduses.
Superman118: Kas sa oled Lola?
Ta teab Lolat ka. Ta peab olema keegi meie tuttav siis. Või ei ole?
Mul oli seda imelik mõelda, et ta oli keegi siit laagrist. Olen temaga internetis nii palju julgelt rääkinud ja paljudest oma mõtetest kirjutanud.
Catwoman777: Ei ole Lola..
Superman118: Ma ei julge pakkuda enam :]
Mina ka kartsin midagi. Ma ei tea mida. Et äkki ta on keegi, kes ma ei taha, et ta oleks?
Catwoman777: Ma pean minema. :)
Ma ei pidanud kuhugi minema.
Superman118: Tsau <3
Ma ei julgenud enam südamemärki panna, nüüd oli kuidagi teistsugune. Varem oli see nagu tavaline sõpradevaheline tervitus või vastupidi, headaega. Nii imelik, kuidas natukese ajaga saab kõik muutuda.
Kui varem ma ootasin, millal ma saan Superman118-ga internetis kirjutada ja kõigest rääkida, siis nüüd ma pigem vältisin seda.
See õhtu me tüdrukutega enam midagi ei teinudki. Lola laenas telefoni, et saaksin tädiga rääkida. Olime väsinud. Kaksteist läbi läksime magama. Umbes kolm tundi üritasin magama jääda, aga ei suutnud. Igasugused mõtted tulid pähe ja kurbusetunne tuli peale. Ei tea, miks. Ja siis olid veel:
1. Sääsed
2. Palavus
3.Tüütud mõtted
***
Ma ärkasin. Haigutasin ja vaatasin toas ringi ja nägin, et Lolat pole. Ashley ja Lucy magavad.
Ma olin kohe valmis hambaid pesema minema, kui Lola tuli rutuga uksest sisse ja pani ukse ka pauguga kinni. Ashley võpatas ja ärkas üles. Lucy ei kavatsenudki silmi lahti teha, aga ta pomises midagi omaette ja ma kuulsin midagi nagu 'ei lasta magada ka enam'.
,,Te ei usu, mida ma just kuulsin! Laagris käivad jutud, et Brandon petab Lucyt!" Lola silmad olid ärevust täis.
Nüüd oli küll Lucy üleval:,,Mida?!"
,,Ja oodake, nüüd tuleb veel parim osa... Brandon petab Lucyt Lilyga!"
,,Mida?!" Seekord ütlesin mina seda.
Ashley ainukesena naeris enda voodis, kõht kõveras.
Lucy vaatas mind pikalt ja hakkas ka siis naerma. Mulle ei teinud see nalja. Miks üldse Lucy naerab?
,,Aidake...sixpack...tuleb...plahvatab.."
Naljakas oli neid naermas näha, aga ma olen kindel, et kui ka Brandon saaks teada sellest, ta ei naeraks. Sest tema kohta arvatakse halba, sama ka minu kohta käib.
,,Lily ja petab mind. Hah."
,,Tänan, kuulujutu levitaja, et sa mu päeva paremaks tegid," ütles Ashley ja läks vannituppa.
YOU ARE READING
Suvelaager
Teen FictionLily elu muutus, kui ta vanemad surid autoavariis. Ta ei käinud sõpradega õues, ei rääkinud kellegagi peale oma tädi ja väljus oma toast ainult sööma&jooma&vetsu minnes. Ta tädi Ninale see muidugi ei meeldinud ja ta saatis ta salaja suvelaagrisse...