35

2.1K 180 94
                                    

Pärastpoole, kui ma olen riides, süda on rahulik ja olen jõudnud juba natukene piinlikust juhtumist toibuda, ilmuvad ka tüdrukud. 

,,Mul on nii hea meel, et te siin olete! Mul on teile üks lugu...'' ütlen neile äksi täis ja ronin enda nari teiselt korruselt alla.

,,Mhh... jätame su paariks tunniks üksinda ja juba juhtub midagi?'' küsib Ashley ja istub minu kõrvale.

Ma katan enda näo kätega. Hakkan naerma. Kuigi tegelikult tahaksin ma nutta.

,,Davai, aga päriselt ka, seekord räägi meile see ära ILMA kümne teise loota. Sa kipud teemast kõrvale kanduma,'' ütleb Lucy ja naeratab mulle kõveralt. Ma näitan keskmist sõrme talle.

,,Ärge naerma hakake, te peate mind toetama sellisel raskel hetkel, " ütlen tüdrukutele.

Lola ütleb: ,,Okei. Ma luban, et ei naera.''

Lucy hõikab vahele :,,Ma ei luba sittagi.''

Nii palju siis toetusest.

Ma saadan Lucyle pilgu ja siis alustan. 

,,Nii... see algas sellega, kui ma otsustasin duši alla minna.  Olin seal umbes pool tundi. Pärast tulin välja ja kuivatasin ennast. Teate, kui hästi see dušigeel lõhnas või? Noh... teate küll seda arbuusi oma, no see pigem see body scrub-''   

Katkestan enda jutu ja hakkan naerma Lucy tüdinenud näo peale. Tõstan käed üles ja lausun: ,,Okei okei... ma nimelt. Kuhu ma jäingi? Ma panin jalga uued aluspüksid ja kui hakkasin rinnahoidjaid otsima, meenus mulle, et ma ei võtnudki neid üldse vannituppa kaasa. Ma siin panin rätiku enda ümber ja avasin teise toa ukse. KUULAKE NÜÜD! Seal oli see sama poiss, keda ma eile piknikul teile mainisin, see prillide ja spordikotiga. Ta seisis nüüd keset minu tuba ja vahtis mulle otsa. Mul kukkus rätik ära ja-''

Katkestan loo, kui Lucy ja Ashley naerma purskavad, nende järel ka kohe Lola. Kui nad kõik kolm lõpetavad, siis ma vahin neile vihaselt otsa.

,,Ja saate aru kui hull see oli tüdrukud, ma isegi ropendasin!'' tunnistan tüdrukutele enda nägu katvate käte tagant piilumas. Ropendamine on rõve.

Lucy suu vajub lahti ja ta lausub:,,Püha Jumal! Sa ropendasid! Võõras tüüp nägi sind palja ülakehaga ja sa ropendasid! Poleks sinust sellist asja uskunud. ROPENDASID! Maailm läbi, Lily! Sul on pühavett vaja. Pühavett!''

Lucy hakkab mind pritsima veega, mida ta enda bikiinidest välja pigistab. 

,,Ma ei taha su pühavett!'' kisan Lucyle ja pööritan silmi. Nad on nii tüütud vahepeal.

,,See pole läbi veel,'' ütlen tüdrukutele. Kõik jäävad vaikseks ja vaatavad minu poole. Ashley raputab aeglaselt pead.

,,Tyler nägi seda...''

,,Mida?!'' karjuvad kaksikud koos. Lolal on suu lahti.

,,Just siis, kui meil midagi tekkima hakkab, näeb ta mind võõra kuti ees, paljaid rindu katmas ainult käed. Ta lõi pauguga ukse kinni. Ei tahaks teda näha praegu...Ega üldse kunagi,'' seletan imestunud tüdrukutele.

Lola vaatab mind kaastundliku pilguga:,,Su elu on nii fucked up, Lily.''

Kui nad vaid teaks...

,,Ainult sinul juhtub selliseid asju, ainult sinul Lily, " ütleb Ashley pead vangutades.

,,Vähemalt on tal Tyler, Lola,'' ütleb Lucy ja vaatab Lolat väljakutsuva pilguga. 

,,No ma ei tea kauaks. Pärast tänast. Kuidas ma seletan talle seda?''

,,Seletadki nii nagu oli! Tema asi, kas usub või mitte.  See pole üldse nii big deal . See on naljakas. Arvestades seda, et te pole isegi suhtes, peab ta sellega leppima. Või olete suhtes?!'' 

SuvelaagerOù les histoires vivent. Découvrez maintenant