Tyler? Vaatab teda? Vihaselt?
,,Mida? Kus ta on?" küsin Carlilt.
,,Vasakul asuva puu juures, ära vaata praegu- kuule! Ma ütlesin, et ära vaata..."
Tõepoolest, Tyler nägi isegi enda kohta vihane. Aga ta ei saa olla vihane minu pärast, tal pole põhjust. Eks?
Peaasi, et Carl põnnama ei lööks, sest mulle meeldib tema seltsis viibida.
,,Kuule, oli tore, aga ma lasen jalga nüüd, Tyleri sugustega ma jamada ei taha," ütleb Carl väikese naeratusega ja lahkub mu kõrvalt.
Fakk.
Ma vaatan uuesti Tyleri poole. Ta on veel seal. Ta vaatab ikka mulle otse silma sisse. Järelikult ta näeb, et ma vaatan teda. Oops. Kas ma peaks sinna minema?
Sa juba kõnnid sinna, Lily.
,,Mis su probleem on?" küsin Tylerilt, kui temani jõuan. Märkan, et tal on midagi käes.
,,Ilusat päeva sinule ka," ütleb ta ja vaatab mulle otsa.
Ma teesklen, et ma olen üllatunud:,,Oh my, kas Tyler ütles midagi ilusat?"
Ta pöörab pilgu ära. Mu kael hakkab juba natuke valusaks jääma talle otsa vaatamisest, ta on liiiiiga pikk.
,,Hoia Carlist eemale,"
Mind üllatab tema öeldu ning ma hakkan kõva häälega naerma.
,,Sa ei saa mulle seda öelda, kellest ma eemale pean hoidma. Ja sinust ta hullem ikka ei ole," ütlen Tylerile ja tunnen uhkust. Ma isegi ei tea miks. Et ma ei soperdanud ega olnud kohmakas, rääkisin Tylerile vastu.
,,Minust ta ikka hullem pole? Sa ei tea, kuidas sa eksid seda öeldes. Mina ei varja seda, kes ma olen. Tema teeb seda. Hoia Carlist eemale, mina sind enam päästma ei tule," ütleb ta madala häälega ja vihase pilguga, ning siis hakkab kõndima metsatee poole.
Okei, kui enne mitte, siis nüüd mul jooksis juhe kokku.
Ma vaatan Tyleri liikuvat selga. Miks mulle vahepeal tundus, et me saame paremini läbi?
Ma ei tea. Ma kõnnin tagasi teiste juurde.
Täiesti võõras tüdruk alustab juttu:,,Kuule, ma peaksin ka juuksed punaseks värvima, Tylerile ilmselgelt meeldivad punapead."
Terve grupp, täis võõraid ja tuttavaid, jääb vaikseks.
,,Ah?"
,,Noh meile tüdrukutega on alati tundunud, et teil susiseb omavahel. Olete paar või? Tihti näeme sõbrannadega teid koos. Varsti on sul palju vaenlasi," räägib teine võõras tüdruk.
Ma sain alles poole jutu pealt aru, et ta räägib minuga ja mu vastus:,,Oota minuga räägid või?" ajas kõiki naerma.
Mu mõtted on siiani Tyleri peal.
Ma kuulen, kuidas Hanna enda ette pomiseb:,,Loll nagu puujalg,"
Ja tõenäoliselt kuulsid seda kõik, sest kõik jäävad vaikseks.
Hanna saadab teistele tüdrukutele äraseletatud pilgud ja kõik hakkavad temaga nõustuma.
Ühesõnaga, tüli algab ja varsti on kõik omavahel tülis.
Kuidas see juhtus ma ei tea, aga minust ja Hannast ei tule ilmselgelt midagi head.
,,Jääge vait!" karjub Lola tülitsemise peale. Ma ehmun. Ma pole ta sellist poolt veel näinud.
YOU ARE READING
Suvelaager
Teen FictionLily elu muutus, kui ta vanemad surid autoavariis. Ta ei käinud sõpradega õues, ei rääkinud kellegagi peale oma tädi ja väljus oma toast ainult sööma&jooma&vetsu minnes. Ta tädi Ninale see muidugi ei meeldinud ja ta saatis ta salaja suvelaagrisse...