Ma sulgesin enda tagant ukse ja jäin Jordanit vaatama. Ta vaatas mulle otse silma sisse ja mulle tulid uuesti liblikad kõhtu.
Ta naeratab mulle oma kuulsat laia naeratust ja ma vaatan teda vaikuses. Tal on blondid heledad juuksed ja pruunid silmad, mis on nii armas kooslus.
Kumbki meist ei oska midagi algul öelda.
Kas ta loobuks meie kokkuleppest ainult Hanna pärast? Tüdruku pärast, kes teisi siin laagris taga kiusab? Ja kõige hullem, et Jordan teab seda! Ta teab, et Hanna teisi kiusab ja ahistab. See ajab mind vihale, ja kurvaks.
,,Jaluta koos minuga, räägime," ütleb Jordan ja ootab, et ma koos temaga liikuma hakkaks. Ma püsin paigal.
Sest ma tean, mida sa teha kavatsed.
,,Mkm, räägime siin. See pole midagi tähtsat ju," ütlen talle, kuigi ma tean, mida ta kavatseb teha.
,,Ummm..." Ta näeb hädas välja.
Just nii, Lily. Las ta kannatab!
Hmm, las ta kannatab...?
,,Okei, Jordan. Lähme kõnnime," lausun talle ja lähen talle lähemale kui tavaliselt. Ma panen enda vasakpoolse käe tema õla peale.
Hakkame kõrvuti kõndima:,, Peaasi, et sa mind maha ei jäta, hahahaha."
Jordan jääb kangeks:,,Ummm... eee..."
Hehehe.
,,Ma tean, et sa ei teeks seda. Noh, millest sa üldse rääkida tahtsid?" küsin temalt ja jään pingsalt tema vastust ootama.
Vingerda nüüd siit välja, poisu.
Poisu? Lame, Lily. Lame.
Ta paneb oma käe minu ümber ja tõmbab mu tema lähedale. Ma naeratan. Äkki mu plaan töötaski.
,,Me näeme välja nagu päris paar praegu," ütlen Jordanile, ta noogutab ja ohkan. Äkki ma tahangi seda? Ja Jordanit. Aga see tundub nii vale ja mis siis, kui mina talle ei meeldi?
Siis oleks me sõprus ka awkward. Kui ma tunnistaksin, et ta meeldib mulle ja tema ütleks, et ma olen talle nagu õde.
Miks mulle peab just Jordan meeldima? Ja miks ma pidin seda alles hiljuti taipama?
,,Tead Lily, ma tahtsin meie kokkuleppest rääkida," me jääme mõlemad seisma.
Või siis mu plaan ebaõnnestus...
,,Mh?" ütlen vaikselt ja vaatan enda jalgu.
Miks mulle peab just Jordan meeldima? Tema helepruunid silmad, blondid juuksed, särav ja seltskondlik iseloom, tema intelligentsus ja-
Kokkulepe meelest läinud, võtab ta oma külma käega minu põsest kinni:,,Tead, mida ma tahaks praegu väga teha?"
Ma vaatan talle otsa ja ehmun. Ma pole kunagi tal sellist pilku näinud, ta oleks nag-
,,Lily? Kas ma tohin sind suudelda?" küsib Jordan vaiksemalt kui tavaliselt ja mu süda hakkab ülikõvasti peksma.
Ma meeldin talle?! Mina, Lily? Mitte Hanna?
Jordan võtab minu vaikimist 'ei'na, sest ta võtab oma käe minu ümbert ära ja hakkab taganema.
Aga ma panen enda käe tema kaela taha, tõmban ta õrnalt enda poole ja suudlen teda.
Ta suudleb mind kohe vastu ja paneb oma käe minu alaseljale tagasi. Mu süda taob rinnust välja, mul on liblikad kõhus ja ma suren elevusse.
Ta suudles mind vastu. Ta suudles mind! Ja see oli üks parimaid suudlusi, ta huuled olid pehmed ja-
YOU ARE READING
Suvelaager
Teen FictionLily elu muutus, kui ta vanemad surid autoavariis. Ta ei käinud sõpradega õues, ei rääkinud kellegagi peale oma tädi ja väljus oma toast ainult sööma&jooma&vetsu minnes. Ta tädi Ninale see muidugi ei meeldinud ja ta saatis ta salaja suvelaagrisse...