27

2.6K 241 82
                                    

,,Me lahkume nüüd mängust," ütleb ta rangelt kambale ja tirib mu üles.

,,Tsauuu sõbrad! Järgmine kord kutsuge mind ka! Ja mu uut semu Tyliet, talle ka meeldib hullult juua, nagu te nägite siis-"

,,Palun.Jää.Vait."

,,Okei!"

Me jõuame majast välja, taustaks on ainult seest kostuv muusika.

,,Joomine pole lahe, tead? Sa meeldisid mulle rohkem kainena," ütleb Tyler.

,,Midaaa? Kas Tyler just tunnistas, et keegi talle meeldib?" vastan ma talle vaimustuses.

,,Homme sa seda ei mäleta enam,"

,,Nii koomas ma ka pole," ütlen ma talle ja ta vaikib.

Ta nägu kiilus kinni vist.

Kuigi ta vaikib umbes minut aega, tundub see ikka nagu mitmeid tunde.

,,Oli tore, ma lähen nüüd," ütlen talle, kui mul igav hakkab. Tyler on igav tujurikkuja.

,,Kuhu?" küsib ta lihtsa küsimuse.

,,Mul on vaja kohtades olla," ütlen talle uhkelt ja üritan normaalselt minema kõndida.

,,Kus?" küsib ta ja tirib mu kätt. Ta käsi on soe ümber minu jaheda käe.

,,See on saladus, tule nüüd lähemale,"

,,No ma ei tea..."

,,Tule tule, mis sa põed. Ma pean seda sosistama. Nii, aga palun sind, ära seda Tylerile ütle,"

,,Ma luban," ütleb ta pärast väikest pausi.

,,Ha! Ma pole nii purjus! Vahele jäid! Ma tean, et sa ütleksid talle!"

Tyler ohkab sügavalt ja lausub:,,Tule,"

Ma ei ütle midagi, vaatan ainult, kuhu ta läheb. Minu maja poole. Kui me kohale jõuame, siis Tyler proovib ust lahti teha.

,,Lukus,"

Ta kõnnib paar sammu ja siis vaatab imeliku pilguga minu poole.

,,Ah?"

Ta vaatab ikka edasi.

,,Mida?"

Ta osutab oma peaga millegi poole. Akna.

,,Sa tahad akent puruks lüüa?"

Tyler ohkab ja siis hakkab puu otsa ronima. Ei ei ei ei. See mulle ei sobi.

,,Tyler, ära tee. See on nii kõrgel! Ausõna, kui sa ennast surnuks kukud, siis ma löön su maha!"

Ta vaatab pahuralt minu poole.

,,Ja sa just tõestasid, et sa oled veel rohkem purjus, kui ma arvasin,"

--------------

Pärast, kui Tyler otsustas ninjaks hakata ja kõrge puu otsa ronida(mis osutus tegelikult ainult paari meetriseks) ei juhtunudki midagi põnevat. Tyler ronis lahtisest aknast minu voodisse ja tegi seest ukse lahti.

Ja nüüd ta lihtsalt passib siin. Mul pole aimugi, miks ta ära ei lähe. Ega ma ju nii purjus ka pole, et ennast siin ohtu seaksin.

Kuigi Tyler keelas ära aknast vettehüpete tegemise. Sest seal polnud isegi vett bla, bla, bla.

,,Tyler?"

,,Tyler?"

,,Tyler?!"

,,Mm?"

SuvelaagerWhere stories live. Discover now