5 Second of Summer-Jet Black Heart
Bundan sonra her gün ya da 2 günde bir bölüm yazmaya çalışacağım ve bölümleri kısaltacağım. Umarım beğenirsiniz :)
Uykudan arınıp bilincim yerine gelince göz kapaklarımın üzerine taş koymuşlar gibi hissettim.Onları yukarı kaldıramıyordum.Bu mümkün değildi.
Yine de elimle çalan alarmı susturmak için garip hareketler yaptım.Sonunda alarmı bulamayınca göz kapaklarıma konulan taşlara karşın onları araladım.Küçük bir hareketle alarmı kapattıktan sonra yorganı başıma çekip sıkıntıyla inledim.Uyumak istiyordum.Aklıma dün gece geldi.Kayra ben uyuduktan sonra beni eve bırakmış olmalıydı.İyi de annem bizi o halde görünce yadırgamamış mıydı? Keşke uyumasaydım diye düşündüm.Yine de dün gece yaşadıklarımız,konuştuklarımız çok güzeldi.Yüzümde belli belirsiz bir gülümseme oluştu.Aslında pek de belli belirsiz değildi resmen sırıtıyordum.Dün Emre'nin beni öpecek olması sonra Kayra'nın gelmesi.Beni gizlice izlemesi.Kendi kendime kıkırdadım.Benden hoşlandığını neden itiraf etmiyordu ki?
Hele o siyah kapüşonla ne kadar yakışıklı göründüğünü düşündüm.Ben de ondan mı hoşlanıyordum acaba.'Ne münasebet?' Dedi iç ses Karen.Kendi kendime gözlerimi devirdim.Evet,sanırım birazcık hoşlanmış olabilirdim.Yatağın içinde yorganı göğsüme kadar indirdim.İçten bir 'hiii' sesi çıkartıp ayaklarımı kaldırıp indirdim.Gerçekten de dün çok güzeldi.O kadar mutluydum ki içimden kalkıp şarkı söylemek geliyordu.Hemen ayağa fırladım ve telefondan Yalın-Benimki şarkısını açtım.Aynamın çekmecesinden fırça tarağı aldım ve mikrofon gibi kullanarak şarkı söylemeye başladım.Dans yeteneğim sıfır olduğu için kalçamı sallayıp bir o yana bir bu yana hopladım.Sonra yatağın üzerine çıkıp Taylor Swift'in Shake it up klibindeki gibi hareketler yapmaya başladım.Aniden odanın kapısı açılınca elimde saç fırçası,ağzım aralık ve az önce şarkı söylerken attığım çığlık benzeri ses havada yankılandı.'Ihı' gibi bir ses çıkaran gülüş yolladım kardeşime.
"Bir genç kızın odasına öyle pat diye girilir mi,güzel kardeşim?"
Mehmet zaten çoktan kahkahalara boğulmuştu.
"Sus!" Diye bağırdım.
Hâlâ gülünce yataktan inip ağzını kapattım."Sussana velet!Vallaha Gözde'ye çektiğim ifşalarını atarım."
Gözde Mehmet'in hoşlandığı kızdı.Epey güzeldi ve kendini bir şey sanan uyuz bir tipti.Kardeşim ondan hoşlanmasa ağzının üzerine bir tane çakardım ama ne yapacaksın işte kardeşim...Elimin ardında gülüşlerini durduramadı.Ben de gıcıklık olsun diye bir elim ağzında diğer elim de kafasında bir ileri bir geri sallamaya başladım kardeşimi.Dilini çıkartıp elimi yalayınca direk elimi üzerinden çektim.Yine kahkaha atmaya başladı.
"Mal mısın Karen?""Sen kime ismiyle hitap ediyorsun lan?Abla.Abla diyeceksin."Ellerini beline koydu.
"Beni buna kim ve ne zorlayacak?"Tek kaşımı kaldırmaya çalıştım ama beceremedim.Sonra elimle bir dakika dur işareti yapıp parmağımla kaşımı kaldırdım.Parmağım kaşımdayken konuştum.
"Gözde."O da kaşını kaldırdı ama elini kullanmamıştı.Lanet olsun bu çok havalı bir hareketti ve ben yapamıyordum!
"Az önceki sesini Snap attım." Demesiyle Mehmet'i kovalamaya başladım.İspikçi daha merdivenlerdeyken 'Anne!' Diye bağırmaya başladı.
"Gel buraya!" Dedim tekdirkâr bir şekilde.Kıkırdamalar eşliğinde kapıya doğru yol aldı ama ben çok ciddiydim.O hesabı Ömer'de takip ediyordu!
Kapıyı açıp dışarı çıktı.Kimse görmeden silmeliydim o videoyu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daima
ActionGündüzün geceyi aydınlattığı gibi birbirlerine karışıp gün batımını oluşturacak iki insan... Kayra Eroğlu kendini büyük bir bilmecenin içinde bulduğunda hiçbir şeyin farkında değildi ve Karen'in bu bilmecenin cevabını büyük ölçüde tamamladığını...