Ay ne zamandır bölüm atamadım. Bir dahakine kamp planlıyorumm.
Bu ara yeni bir diziye başladım. Aslında onun yüzünden yazamadım ama neyse. Adı"W" evet sadece w. Acayip güzel ve kesinlikle boş boş oturyorsanız gidip izleyin.
Kefiyli okumalar sjxjxjs
Multimedia: Emre ^^
Shawn Mendes- Treat You Better
Erkenden kalktım ve okul için hazırlandım. Servisi arayıp bugün okula gideceğimi bildirdikten sonra dün gece okurken uyuyakaldığım günlüğü aldım. Bodruma indim ve günlüğü iki kat beze sarıktan sonra yerdeki kırık ahşapın içine koydum. Bu bebeği burada kimse bulamazdı.
Servisin kornasını duyduğumda hemen yukarı çıktım. Kapıyı üç defa kilitledikten sonra evden ayrıldım ve servise bindim. Her zaman yaptığım gibi ipodumu ve kulaklığımı çıkarıp şarkı dinlemeye başladım.
1 saatlik yolculuğumun ardından her zaman olduğu gibi aptal okuluma gelmiştim. Servisten indim ve kimseye selam vermeden başımı öne eğerek hızlı adımlarla okula yürüdüm. Kapüşonumu kafama çektiğimde kimsenin beni fark etmeyeceğini sanıyordum ama biri kolumdan tuttu.
''Özür dilerim.'' Emre'yi gördüğüm için korkmam gerekiyordu ama gözlerimi büyütmekten ve ifadesiz yüz ifademle bakmaktan başka bir şey yapmadı.
''Önemli değil.'' dediğimde şaşırma sırası ondaydı. Gözlerini kıstığında gözlerinin altında ufak kırışıklıklar oluştu. ''Ama ben sanmıştım ki bana kızgın olursun.''
Yutkundum. ''Değilim.''
''Hey! Buradayız.'' Zeynep ve Can bana sesleniyordu. ''Gitmem gerek.'' dedim ve kolumu Emre'nin elinden kurtardım.
''Seni okulda görmeyi özledim açıkcası.'' dedi Can. Gülümsedim. '' Değerimi anca yokluğumda anlayın zaten.'' Zeynep önden sınıfa girdi ve Can beni durdurdu. ''Şu çifte randevu işini ne yapacağız.''
Müzip bir sırıtış sergiledim. ''Çok mu istiyorsun?"
Ofladı ve benden bir iki adım uzaklaştı. '' Bir kere de gıcıklık yapmasan olmuyor be kızım.''
''Tabii ki olmuyor. Ben insanlara gıcıklık yapmak için doğmuşum'' dedim. Saçma ve ciddi bir şekilde bana bakınca tekrar güldüm. ''Bu akşam saat yedide okulun karşısındaki kafede.''
''Adamsın.'' dedi Can ve yumruğunu havaya kaldırınca yumruk tokuşturduk. Erkek kankadan daha güzel bir şey varsa biri bana söyleyebilir mi?
Sınıfa girince Sare ve Elçin'in saçma çığlıklarına göz devirdim. ''Tırnağım kırıldı!'' Aman ne büyük sorun (!)
Onları umursamadım ve iki arkalarında bulunan sırama geçtim. Çığlıkları birden kesildi ve Elçin sırama gelip oturdu. Bıkkın bakışlarımı Elçin'e çevirdim. Sare'de arkasında duruyordu ama o daha pasifti.
Elçin platin sarısına yakın bir renge boyattığı saçlarını savurdu ve ellerini kaldırıp tüm sınıfa bağırdı. ''Hey arkadaşlar! Karen'in gelmesini kutlamayacak mıyız? Hadi hep beraber. Geçmiş olsun Karen.'' dedi dudağını büzerek. Ayrıca son cümlenin her kelimesini tüm sınıfla beraber abartı bir uzunlukta söylemişti. Sınıfın geri kalanı kıkırdarken '' Zeka seviyeni göstermeye bayılıyorsun değil mi?'' dedim.
Ben şirince gülümserken Elçin'in yüzü düştü.
Karen 1 Elçin 1
''Ayrıca'' deyip Sare'ye baktım ''Bu arada Ömer'in yeni bir sevgilisi olduğunu duydum. Bekle duymadım tam olarak yeni bir sevgilisi var.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daima
ActionGündüzün geceyi aydınlattığı gibi birbirlerine karışıp gün batımını oluşturacak iki insan... Kayra Eroğlu kendini büyük bir bilmecenin içinde bulduğunda hiçbir şeyin farkında değildi ve Karen'in bu bilmecenin cevabını büyük ölçüde tamamladığını...