Ajan -24-

91 6 16
                                    

Midem ardı ardına yumruklar yiyormuş gibi kasılıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Midem ardı ardına yumruklar yiyormuş gibi kasılıyor. Kuluçka süresi dolan düşünceler şaha kalkıyor. Nedir bu veyl? Artık pembeyi değil siyahı seviyorum ama bu çok yanlış...

 Nedir bu veyl? Artık pembeyi değil siyahı seviyorum ama bu çok yanlış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Major Lazer - Cold Water

''Ne işin var burada?'' Emre'de şaşırmıştı. Bozulduğu öyle belli oluyordu ki.

Kayra tek kaşını kaldırdı. Arkasından Şebnem gözüktü. Tamam, bunu beklemiyordum. ''Bu çiftlerin katıldığı bir randevu. Ben de bir eş bulmam gerek diye düşündüm.'' derken elini Şebnem'e uzatmıştı.

Şebnem son basamağı da çıkıp Kayra'nın elini tuttu ve birlikte masaya gelip yan yana duran boş iki sandalyeye oturdular. Çatalı öyle bir sıkıyordum ki bunu ancak ellerim acıdığında fark etmiştim.

Kayra bana baktı ve güldü. Şu an sinir oluyordum. Bu ne yüzsüzlüktü? Şu an bağırmam yersiz olacağı için siyah odadaki Karen bulduğu bir koltuğa oturmuş kendini yoluyordu. Çığlık atıyor ve yerinde sinirle zıplıyordu. Eve gidince ben de aynısını yapacaktım.

''Sizin çıktığınızı bilmiyordum.'' dedi Zeynep. Karşımda Zeynep oturuyordu. Onun solunda Can, sağında Kayra vardı. Masanın altından Zeynep'e tekme attım ama Kayra acıyla inledi. ''Ayağıma ne vuruyorsun be?'' Dudağımı dişledim. Hep Zeynep yüzündendi bunlar.

''Aslında tam çıkma değil. Sadece randevuya tek gitmek istemediğini söyledi. Ben de onu kıramadım.'' dedi Şebnem. Ben de Kayra'ya randevuya tek gitmek istemediğimi söylemiştim ama o beni kırmıştı.

''Ne güzel. Hadi yemeklerimizi yiyelim o zaman.'' dedi Emre neşeli sesiyle. Çatalımda kalan tavuğu ağzıma götürdüm ve hızlı hızlı Kayra'ya bakarak yemeğe başladım.

Emre evlerinde çalışan hizmetçileri çağırdı ve Kayra ile Şebnem için sunum yapmalarını istedi.

''Ben de sizin çıktığınızı bilmiyordum.'' dedi Şebnem oldukça arkadaşça olan ses tonuyla. Güya benim kankamı çalacaktı.

Zeynep bardak ağzında tıkandı kaldı. Kola dolu bardağı indirdikten sonra birkaç kez öksürdü. ''Çıkmak mı? Aslında tam öyle sayılmaz.'' dedi Zeynep gülümseyerek. Ardından Can'a baktı bir şeyler söylemesi için ama Can bir şey söylemedi. Ben de bu sefer masanın altından Can'a tekme attım ama Zeynep bağırdı.

DaimaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin