Sehun sitenin girişindeki güvenlikten geçip kapıya vardığında zili çalmak için biraz bekledi. Koşmamıştı ama yine de derin ve sık nefesler alıyor, yerinden fırlamaması için kalbini tutuyordu. Seulgi ve Yixing için endişeliydi, ayrıca nasıl bir manazarayla karşılaşacağını bilmediğinden gergindi de.
Seulgi'nin uyumuş olma ihtimaline karşın zile basmayıp kapıyı tıklattı iki kez, çok geçmeden de Yixing kapıyı açtı.
Sehun hemen içeri geçti, salona ilerlerken etrafı dikkatle inceliyor bir eksiklik ya da sıkıntı var mı anlamaya çalışıyordu. Yixing geldiğinden beri hiçbir şey denemişti ayrıca yüzü de her zamankinden daha ifadesizdi.
Genç adam koltuğa oturunca tekrar etrafa göz attı, sessizliği dinledi.
"Seulgi nerede?"
"Uyuyor, çok yoruldu."
Yixing bir süre Sehun'un arkasındaki vitrine boş boş bakıp orta sehpadan aldığı buzlu suyu kafaya dikti.
Sehun arkasını dönünce Yixing'in vitrine niye baktığını anladı. Ahşap mobilyanın üzerinde cama dair hiçbir şey kalmamıştı, hepsi tuzla buz olmuştu demek ki, Sehun'un dizleri titredi.
"Ne oldu Xing? Annem niye gelmiş?"
Yixing burukça gülümseyip kucağına bir yastık aldı ve kenarlarıyla oynamaya başladı.
"Şey, her zamanki şeyler işte. Ben çok takılmıyorum biliyorsun ama Seul bayağı bir etkilendi. Bayan Oh'un kafasına senin bize aldığın gümüş vazoyu fırlatmaya kalktı yine, Bayan Oh da sinirlenip bana sataştı."
Sehun'un gözleri kocaman olmuştu.
"Ne dedi sana yine o psikopat? Yahu niye gelmiş düzgünce anlatsana şunu."
"Niye geldiğini biz de anlamadık ki. Yemin ederim hiçbir şey yapmadık, Seulgi akrabalarından sadece seninle görüşüyor zaten biliyorsun, kadının gözüne batmamak için her şeyi yapıyoruz, ev adresimizi bile sakladık ama nasıl olduysa gelip bulmuş. Bana insanları eğlendirmek için kıçımı sallayan bir sürtükten başka bir şey olmadığımı ve bu aile için ağzımda kuş tutsam bile yeterli olmayacağımı söyledi, giderken de kızımı elinden alacağım götveren diye bağırdı. Seulgi o gidince daha da kötü olacak sandım ama sadece şokta gibiydi. Çok geçmeden de uyudu zaten."
Sehun kafasını ellerinin içine almış ne yapabileceğini düşünüyordu. Annesiyle görüşmeyi bırakmamıştı, ne olursa olsun aralarında bir kan bağı vardı ve evlatlık görevlerini yerine getirmek zorunda hissediyordu kendini. Ama konu Seulgi ve Yixing'in evliliği olunca annesinin yakasına yapışıp kendine gel artık diye bağırmak istiyordu.
Her şey Seulgi ve Sehun'un 18. yaş gününde bir bara gitmeleriyle başlamıştı. Seulgi o barda dansçı olan Yixingle tanışmış ve uzun süre ilişkisini herkesten saklamıştı, ailesinin onun striptiz barda çalışan bir dansçıyla birlikte olmasına izin vermeyeceğini biliyordu. Sehun onların birlikteliğini 3. ayında Seulgi'yi takip ederek -bunu yaptığına hala çok utanıyordu ama mecburdu- öğrenmişti. Yixingle tanışınca durumun çok da kötü olmadığını anladı ve ilişkilerine de destek veriyordu ama anne ve babalarından saklamak konusunda onlarla hemfikirdi.
Yixing ve Seulgi sevgili olduktan 2 sene sonra evlenmeye karar verdiler, Sehun onu ailesiyle tanıştırması için Seulgi'yi ikna etti. Bir tanışma yemeği ayarladılar fakat yemekte kıyamet kopmuştu tabii. Başta annesi biraz kararsız olsa da babaları kesinlikle karşı çıkınca çiftten ayrılmalarını istedi. Seulgi günlerce ailesine yalvarmış ve sevgilisinin ne kadar iyi bir insan olduğunu anlatmaya çalışmıştı ama elinde kocaman bir sıfır vardı. Oh ailesinin katı kurallarından kaçamayan çift ayrıldı, daha doğrusu ayrılmış gibi yaptılar. Bir gece yarısı gizlice buluştuklarında Yixing olaya hızlı bir el atmıştı, o gece evlendiler. Seulgi bunu da abisinden 2 hafta sakladı fakat bir gece odasında sessizce ağlarken ona yakalanınca dayanamayıp anlattı. Sehun onlara kızsa da aşkın engel tanımadığını biliyordu ve gizli evliliklerini destekledi. Yaklaşık 5 aylık gizli evli kalma olayları o gece çekilen ve kim tarafından çekildiği belli olmayan birkaç fotoğraf yüzünden genç çiftin elinde patladı. Kıyametler kopuyordu cidden, Sehun'un imkanı olsa o zamanları hayatından neşterle kesip atmak isterdi, hala düşündükçe kalbine bir sızı düşüyor midesi düğümleniyordu. Evliliğin gizliliği kalmayınca Seulgi de Yixing'in yanına taşınmıştı. Olayların giderek durulması gerekiyordu ama hiç de öyle olmadı.