38-Hatayım Ama Pişman Değilsin

3.2K 319 141
                                    

Curiouscat hesabımın linki profilimde *+*

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

"Evi kiraladım."

Kedi çocuk telefonda duyduğu şeyin doğruluğundan emin olduktan sonra heyecanla Sehun'a soru yağmuruna tutmaya başladı.

"Gerçekten mi? Ne zaman? Nerede? Nasıl oldu? Bana kontratın fotoğrafını atar mısın?"

"10 dakika önce, emlak ofisindeydim. Herhangi bir sorun çıkarmadılar ve fiyatı azıcık tuzlu olsa da içime sindi. Ve tanrı aşkına bebeğim kontratı ne yapacaksın?"

"Okurum diye söyledim. Japonya'da ev tuttuğunuzda anlamadığım için okuyamamıştım. İçimde kalmıştı."

"Şapşal kedi seni, atarım birazdan."

"Ne zaman taşınacağız?"

"Bu hafta senin için uygun mu? Ama ondan önce ne olur ne olmaz diye temizleyip boyatmamız gerek sanırım. Çünkü içeriyi iğrenç bir sarıya boyamışlar."

Jongin bunu duyunca yüzünü buruşturmuştu.

"Hangi gerizekalı evini sarıya boyar ki?"

"Bizden önceki kiracı işte. Boya işlerini yapan bir şirket bulmuş Yixing, birazdan telefon edeceğim. Temizlikçileri ve boyacıları yollarız, hallederler. Bu hafta içinde taşınırız. Hmm? Uygun mu?"

"Biz yapalım."

Sehun bir süre Jongin'in neden bahsettiğini anlamadı.

"Ne? Neyi biz yapalım?"

"Temizliği ve boyayı biz yapalım. O bizim birlikte tuttuğumuz ilk evimiz."

Sehun kahkahalarla gülmeyi bitirdiğinde ancak cevap verebilmişti.

"Sevgilim sen temizlikten nefret edersin. Ayrıca daha önce hiç boya yapmadığına da neredeyse eminim. İçini istediğimiz gibi döşeyeceğiz zaten."

"Dalga mı geçiyorsun? Temizlikten nefret etmem temizlik yapamayacağım anlamına gelmez değil mi?"

"Elbette gelmez ama boş dairenin temizliği evde toz alıp yer süpürmeye benzemiyor ki. Yorulursun hem."

"Yorulmam. Lütfen Sehun-ah lütfeeen."

"Peki, tamam. Taşındığımızda içtiğin suyun bile bardağını tezgaha bırakırsan temizlik yapmak için yalvardığın her saniyeyi hatırlatacağım sana. Başımın belası."

"Belayım ama seviyorsun."

"Hatalarımı yüzüme vurman hoş değil."

"Hatayım ama pişman değilsin."

"Salağım. O yüzden. Şimdi sana başka bir haberim daha var."

"İyi bir haber mi? Ayaktayım Sehun, kötüyse söyle de oturayım."

Sehun onun bu panik hallerine bayıldığını kendine itiraf ederken kıkırdıyordu.

"Hayır, sanırım çok güzel bir haber. Şu an iş görüşmesine gidiyorum. Ve bu formalite bir iş görüşmesi."

"Sen ciddi misin? Nerede çalışacaksın peki? Ve formalite derken?"

"Dün aradılar ve iş teklif ettiler. Gangnam'da yeni açılan bir restoran. Aslına bakarsan Japonya'da bir zincirleri vardı ve o zamandan beri sürekli beni çağırıyorlardı ama Yifan'ı yüz üstü bırakmak istemiyordum. Teklif ettikleri meblağ gerçekten çok iyi, umarım bir pürüz çıkmaz."

"Çok çalışacak mısın peki orada işe başlarsan?"

Kedi çocuk Sehun ile aynı evde yaşayıp onu özlemekten çok korkuyordu.

Hello Kitty//SekaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin