20-O Sensin

5K 403 475
                                    

Evet seriye bağladım evet okul açılmadan mühim kısımları yazayım dedim. Uçuracağım da dedim ama beklentinizi ne kadar karşılar emin değilim. Zaten yazdığım en uzun bölüm oldu 2000 kelime kadar falan. Uzun yazamıyorum ya üzülüyorum neyse efendim size iyi okumalar yakşamlar sağlıcakla kalın

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Mina'nın partisinin üstünden 3 gün geçmişti ve Jongin hala Taemin'e ulaşamamıştı. Onunla konuşmak ve bir çözüm yolu bulmak istiyordu. Direkt olarak gidip Sehun ile konuşursa Sehun'un polise gitme ihtimali vardı, Jongin her şey en basit şekilde çözülsün istiyordu. Sana ise bu konudan uzak durma hatta Taemin'i evden kovma taraftarıydı. Dediğine göre Jongin'in başına bir sürü iş açılabilirdi. Ama kedi çocuk onu dinelemeyecek kadar aptaldı.

Taemin'e ulaşamayacağını anlayınca bir adım atmak istedi ve Sehun ile konuşmaya karar verdi. Hiç değilse belki şef polise gitmezdi ve olayı çözerlerdi.

"Hoşgeldin Nini-ah. Aç mısın?"

Sehun otelin restoranında Jongin'i karşıladığında sesi resmen cıvıldayarak çıkıyordu.

"Hoşbuldum hyung. Dersten geliyorum, seni bile yiyebilirim her an."

Sehun Jongin'e 'yalvarırım ye beni, al ciğerimden başla' demek istedi ama sadece masalardan birine oturtup eline menü tutuşturdu.

Kedi çocuk yemeğini sipariş ettikten sonra biraz sohbet ettiler okul hakkında, elbette konu Taemin'e gelmişti.

"Taemin neler yapıyor Jongin? Staj için bir yer buldu mu? Bulamadıysa be-"

"Hyung Taemin kayıp."

Sehun çatal ve bıçağını bıraktı ve saf saf kedi çocuğa baktı.

"Ne demek kayıp?"

"Basbayağı kayıp. 3 gündür, hatta bugünle beraber 4 gündür ulaşamıyorum ona."

"Niye peki? Kavga mı ettiniz? Polise haber verdin mi? Her şeyi düzgünce anlat bana."

Sehun küçük olanla ilgili her şeyde panik atak geçirmeye hazırdı resmen.

"Polise gidemem çünkü... Off, çok karışık ve tehlikeli. Gidemem işte."

Sehun birden paniklemişti.

"Jongin noldu bak beni korkutma da anlat hadi. Taemin birini falan yaralamadı değil mi?"

"Hayır o öyle birisi değil. Anlatacağım ama polise gitmeyeceğimize söz ver."

"Söz veremem. Benim önceliğim sensin bebeğim. Eğer seni tehlikeye atacak bir durumsa asla göz ardı edemem."

"Benimle ilgisi yok. Bak biz Sana ile beraber geçen Mina'nın doğum gününe gittik. Tam partiden çıkacakken Mina'yı Taemin'in kuzeni Minho ile beraber lavaboda buldum. Hyung çok kötüydü, Mina uyuşturucu bağımlısıymış, kriz geçiriyordu. Taemin bunu o gece öğrenmiş ve öylece gitmiş haber alamıyoruz."

Sehun dehşet içinde kalmıştı. Ne demek Mina uyuşturucu bağımlısıydı? Jongin'i nasıl olurdu da öyle insanların içinde bırakabilirdi? Ya Taemin de kullanıyor olsaydı ve Jongin'e bir şeyler verseydi?

"Taşınıyorsun o evden. Ya da Taemin taşınıyor. O insanlarla bir daha görüşmüyorsun, ben hemen şimdi Yifan'a haber veriyorum. Ev arkadaşın bulunana kadar o eve gitmiyorsun ve polise de Mina'nın uyuşturucu aldığını ihbar edeceğim. Ye yemeğini hadi."

Şimdi dehşet içinde olan taraf Jongin'di. Sehun'un bu olayı bu kadar büyüteceğini tahmin etseydi asla anlatmazdı ona.

"Hayır, sen Mina için bir rehabilitasyon merkezi ayarlamama yardımcı oluyorsun, ben Taemin'i bulup onunla beraber Mina'yı tedaviye ikna ediyorum. Onların ilişkisini ve benim biricik bekar üniversite hayatımı kurtarıyoruz. Konu tartışmaya kapalı."

Hello Kitty//SekaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin