To dziś

1.1K 52 11
                                    

Ola
Dziś nastał ten dzień, to dziś mam się przeprowadzić do Filipa... Ostatni raz sprawdzam czy wszystko wzięłam. Okey Olka laptop jest, ubrania są, kosmetyki są, ładowarka, słuchawki, zdjęcia, portfel są. No to teraz pasowało by się przebrać z piżamy. ubrałam się w *załącznik*. Chodzę tylko w długim rękawie, ponieważ nie chce by ludzie widzieli moje blizny... nawet Filip nie wie, że się ciełam... Tak samo nie wie on o moim kanale na yt. Dobra! która godzina? 13:16?!! Za 14 minut ma po mnie przyjechać ciocia!!! Zaniosłam szybko walizki przed dom, ostatni raz spojrzałam na salon i zamknęłam dom na klucz. Po paru minutach auto cioci.

- Cześć skarbeńku!!! - Zawołała z auta.

- Hej ciociu - Uśmiechnęłam się nieśmiało.

Gdy włożyłam walizki do bagażnika zajęłam w aucie miejsce pasażera.

- Ciociu? - Zapytałam się.

- Tak kochana? - Zapytała się z miłym uśmiechem i odpaliła samochód.

- Dlaczego Filip nie przyjechał? - Powiedziałam z smutkiem w głosie.

- Słoneczko.. Przyszli do niego koledzy i nie mógł przyjechać. - Odpowiedziała z troską w głosie.

- Yhymn... Dobrze - Powiedziałam z lekkim uśmiechem i odwróciłam głowę w stronę okna.

Filip

Jak ja się ciesze!!!! Dzisiaj przyjeżdża Olaaaa!!! Niestety nie mogłem razem z mama po nią pojechać, ponieważ przyszli do mnie Jeremi i Artur. Trochę dziwne jest to jak Artur mnie uważnie słucha jak opowiadam o Olci. Mam pomysł...

- Ejjjj.. Artur??? - Zapytałem z chytrym uśmieszkiem (xdd).

- Cooo? - Odpowiedział.

- Pokazać ci zdjęcie Oli? - Zaśmiałem się.

-TAK!! - Krzyknął na co ja i Jeremi się zaśmialiśmy.

Artur wziął poduszkę i walnął mnie i Jeremiego.

- No już!!! Pokazuj to zdjęcie!!! - Szczerzył się jak głupi do sera ( musiałam to napisać xd).

- OKey, okey tylko się nie zakochaj - Śmiałem się.

Odblokowałem telefon i pokazałem im zdjęcie mojej księżniczki ^^. Nagle z Jeremim wybuchliśmy śmiechem gdy zobaczyliśmy minę Artura. Śmialibyśmy się dalej, ale ktoś zapukał do moich drzwi...

Ola

Po 40 minutach dojechałyśmy do mieszkania. Przed budynkiem czekał wujek. Po przywitaniu sie szybko pobiegłam do pokoju Filipa. Zatrzymałam się przed drzwiami i zapukałam, kiedy usłyszałam ,,proszę'' otworzyłam drzwi...

♥♥♥

Kolejny rozdział!!!! Jutro wyjeżdżam i będe miała czaas na myślenie :). Jak myślicie jaka bd reakcja Oli kiedy zobaczy Artura czy taka samo jak jego?

Zmiany... || A.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz