Ola
Po kilku dniach wypuścili mnie ze szpitala. Co do Artura... Jesteśmy parą *^^*. Tylko jak chcemy się pocałować to co się dzieje? Szanowny pan Filip Sterniuk dostaje głupawki i nam przeszkadza! 😒. Tak sobie myśle, żeby powiedzieć Arturowi o moim kanale na yt, a później się ujawnić...
Remo
Syśka pokazała mi wczoraj kanał na yt pewnej dziewczyny ,,OLL CIAA". Ta dziewczyna ma WIELKI talent. Pozostaje tylko czekać, aż się ujawni...
Artur
Leże na łóżku i gapie się w sufit... OMFG! Jak mi się nudziiiii. Jeremi rozmawia z BAM na skeypie, a ja ich słucham. Nagle ktoś zapukał do drzwi, Jeremi poszedł otworzyć, aja zaszedłem z łóżka i podszedłem do laptopa. (rozmowy z BAM są po angielsku)
- Cześć chłopaki - Przywitałem się.
- Siemaa! - Odpowiedzieli.
- Arcziii! Ktoś do ciebie. - Powiedział Jeremi.... Niosąc Ole na barana? Powiem, że wyglądali komiczni 😂😂.
- Hej miśka! - Powiedziałam z uśmiechem.
- Hej skarbie! - Kiedy to powiedziała zrobiłem się jeszcze weselszy.
Zszedła z Jeremiego i podeszła do mnie.
- Chłopaki to jest Ola.. MOJA dziewczyna. - Powiedziałem kiedy zobaczyłem jak Leo się na nią gapi.
Pociągnąłem ją tak żeby siedziała mi na kolanach, ona słodko się zaśmiała. Gdy już miałem ją pocałować KTOŚ (czyt. Debil Filip) nam przeszkodził! ZNOWU!!
- GDY PIERWSZY RAZ MIŁOŚĆ PUKA DO DRZWI JAKI BŁOGI DO STAN GDY CAŁUJESZ MNIE I..!!!! - Zaczął drzeć morde..
- FILIP!!!! - Krzykęliśmy jednocześnie, a on schował się za Jeremiego.
Spojrzałem w ekran laptopa i zobaczyłem że Leo siedzi ze smutkiem w oczach, a Charlie prawie spadł z krzesła bo się śmiał 😂😂.
- Artur? Możemy pogadać na osobnoście muszę ci coś powiedzieć - Zapytała nieśmiało..
- Zawsze i wszędzie. - Wyszeptałem jej do ucha.
Ola
Wyszliśmy z pokoju..
- A-artur ja chce ci powiedzieć coś dla mnie bardzo ważnego. - Powiedziałam nieśmiało.
- O co chodzi kochanie? - Zapytał się z troską w oczach.
- Chodzi o to że ja jestem dziewczyną z kanału OLL CIAA. - Powiedziałam prawie nie słyszalnym głosem.
- Ola...
😚😚😚
I tu wam przerwe... Jak myślicie jaka bd reakcja Artura? Czy zdarzy się na YSOT? Dziękuje za wszystkie głosy i komentarze! Bayyy!! 😁😁❤❤❤✌
CZYTASZ
Zmiany... || A.S
Fanfiction- A może lepiej gdybyśmy nie byli razem?! - Krzyknęłam. - A może było by lepiej! - Cześć! - Cześć! * Nowa część Zmian!!!! <333 ~ PP