Ola
- Ola... ja dziękuje.. - Powiedział i mnie mocno przytulił.
- Ale za co? - Zapytałam się.
- Za to, że mi zaufałaś i powiedziałaś... ja też ci zdradze coś.. - Uśmiechnął się uroczo <3.
- Co takiego? - Odwzajemniłam uśmiech.
- Kocham cię miśka <33. - Wyszeptał mi do ucha.
Zaśmiałam się cicho i go pocałowałam.
- Ja ciebie też. - Przytuliłam go.
Nagle z pokoju wyszedł Filip, już miał coś śpiewać, ale Artur mu przerwał
- Spóźniłeś się stary - Zaśmiał się. Filip tylko puścił nam oczko i poszedł pewnie do domu.
Artur wziął mnie na ręce stylu ,,na pannę młodą'' i wniósł mnie do pokoju, Jeremi nadal rozmawiał z chłopakami z BAM..chyba.
- Mam propozycje. - Powiedział Artur sadzając mnie na łóżku.
-Jaką? - Zapytałam się z uśmiechem.
- Chciałabyś pojechać ze mną na YSOT?
- Jako youtuberka czy twoja dziewczyna? - Zaśmiałam się.
- Jak to youtuberka? - Zapytał się Memiś.
- Może kiedyś ci powiem. - Pokazałam mu język.
- Oszsz tyyy... Własnemu szwagrowi nie powiesz?! - Złapał się teatralnie za serce.
- Napisałem do Rema! zgodził się!! - Powiedział szczęśliwy Arczi.
- To kiedy jest YSOT? - Zapytałam się.
- Za 2 dni... - Kiedy to powiedział uśmiech zszedł mi z twarzy a oczy się zaszkliły..
- Kochanie? Wszystko dobrze? - Zapytał się zmartwiony Artur.
- Tak.. tylko za 2 dni jest rocznica śmierci mojego b-brata... - Zająkałam się a kilka łez poleciało po moich policzkach.
Artur mocno mnie przytulił i pocałował w czoło. Chwilke później musiałam już iść...
***
Przepraszam że takie krótkie ale jak juz mówiłam brak weny i te inne sprawy... dziękuje za 100 gwiazdek. Jesteście niesamowici BAyyy!!! <333
CZYTASZ
Zmiany... || A.S
Fanfiction- A może lepiej gdybyśmy nie byli razem?! - Krzyknęłam. - A może było by lepiej! - Cześć! - Cześć! * Nowa część Zmian!!!! <333 ~ PP