Osz ty w morde...

669 43 8
                                    

Artur
Od: Nieznany:
Słuchaj mnie masz sie odjebać* od Artura albo sobie inaczej pogadamy!!

Kurde... Nie pozwole aby ta landryna tknęła moją księżniczke!!
Ola
Wyszłam z łazienki i zobaczyłam zdenerwowanego Artura z moim telefonem w ręce.. Osz ty w morde..
- Misiu (cukrzyca ;-;) co się stało? - Zapytałam siadając koło niego.
- Klaudia się stała... - Powiedział i mnie przytulił.- Nie pozwole cię skrzywdzić. Zawsze będe przy tobie.. - Wyszeptał mi do ucha. Od razu zrobiło mi się cieplej w sercu.
- Za 30 minut M&G musze się przygotować.. Jak chcesz to możesz zostać. - Uśmiechnęłam się promiennie co on odwzajemnił.
*5 minut później*
Hahha! Leje z niego... Nie dość, że pyta się co chwile ,,co to?" ,,do czego to służy?" To jeszcze założył korone i różowy szalik, i zaczął śpiewać jakąś piosenke chyba ,,Shaining star"... Jak ja zaczęłam się śmiać...
- Tu.. Tu się puknij - pokazuje na głowe.
- Tu.. Tu mnie pocałuj - Wskazał na usta..
 (Wiem że to było w innym opowiadaniu.. Ale po prostu musiałam to napisać 😂😂)
Uśmiechnęłam się chytrze. Nie wiem czy Arti zdaje sobie z tego sprawe że mam na ustach czerwoną szminke..
- Dwa razy mi mie trzeba powtarzać.. - Mruknęłam w jego usta, a następnie go pocałowałam co on oczywiście odwzajemnił. (żygam tęczą 😂😝🌈)
Leo
Przechodziłem koło garderoby Oli i usłyszałem jak chyba Artur śpiewa naszą piosenke... Po tem usłyszałem tylko śmiech Oli, mówiła coś, żeby się puknął, a ona ma go pocałować... Auć zabolało... Ale co sie dziwić śliczna, miła, uprzejma i utalentowana dziewczyna... Tylko zazdrościć Arturowi..
Filip (Sterniuk)
Gadałem z Kiślem i Jeremim, i nagle patrze, z garderoby mojej księżniczki, wychodzi Artur cały w skowronkach... Czej, czej... Hahahahhaha!! Serio? On ma na ustach szminke?! O JULU HAHA!! 😂😂😂
- Z czego się śmiejesz? - Zapytał się Jeremi.
- Patrz na usta swojego brata..hahaha - Powiedziałem i po chwili Jeremi też zaczął się śmiać.. Ciekawe czy Artur zorientuję sie przed koncertem😂.
Ola
Byłam już gotowa.. Miałam jesze troche czasu zanim pójde z chłopakami na M&G. Znalazłam w torbiemój pamiętnik.. Pisałam w nim wiersze.. Nwm czm ale zawsze miałam wene do pisania wierszy.. Pokarze wam jeden: ( sama wymyśliłam ten wiersz heh PP poetka 😂😂😂)
Patrzysz na mnie tym obojętnym wzrokiem.. Nie widzisz że to rani mnie. Ty chcesz przyjaźni, lecz ja kocham cię. Nie powiem ci to w oczy, bo boje się. Nigdy nie będzie jak kiedyś... Otwórz oczy... To wszystko się tak powoli toczy.. Nie wytrzymam bez ciebie, bo przy  tobie czuje sie jak w niebie. Nigdy bym nie pomyślała że będe zakochana.. Ale jestem przez ciebie odpychana. Gdy sie uśmiechasz moje serce się raduje, a umysł świruje. Dla ciebie to drobny gest, lecz dla mnie on wszystkim jest. Gdy zobaczyłam cię z inną czułam zazdrość, smutek...złość, miałam już życia dość.. W ręku małe ostrze, jedno cięcie, drugie cięcie... Co z tego wszystkiego będzie? Jedna żyletka, jedna zraniona dziewczyna, jedno życie...jedna chwila.
Sylwia zawołała mnie, że już mam wychodzić. Uśmiechnęłam się to pamiętnika i włożyłam ho spowrotem do torby...
🐼🎆🐼
Hellow it's meee!!! Tak... Na serio sama wymyśliłam ten wierszyk... Ty zajmij się rozdziałami a nie wierszami 😂😂😂. Następny bd nwm kiedyyy.. Ale od tych ,,Misiu", ,,Słoneczko", ,,Kocham cię" dostaje cukrzycy 😂🐼🌈.. Bayyyoooo!!!❤❤❤ KOFFAM WAS!!!!! 😂❤🐼🐼❤😍😘😘🐧😘😘✌💙💙
* przepraszam, że tak napisałam 😘


Zmiany... || A.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz