To tak strasznie boli

586 43 9
                                    

Ola
Siedze w tej chwili na parapecie i patrze przez okno.. Minęło tyle czasu odkąd ostatnio widziałam Sylwie, Jeremiego, ciocie i wujka, Werke, Kube i... Artura.. Jak narazie nie udaje im się całkowicie mnie wyleczyć.
- Kocham cię... Nie zostaw mnie jak oni...
- Ja też ciebie kocham i obiecuje, że nigdy ciebie nie zostawie.

Kłamał. Zostawił mnie. Nawet nie przyszedł się wytłumaczyć. A podobno on i Monika są znowu parą. Zapomniał o mnie. Jestem nikim. Jestem tylko zapomnianą piosenkarką. Moi fani pewnie też zapomnieli. Jak wszyscy. Chce być razem z Maćkiem i Filipem tam na górze.. Ale musze siedzieć w tym białym pokoju, codziennie chodzić na terape i uj wie jeszcze co.
- Can you save me now?
 When the ground drops out I get lost in the clouds
 Can you save me now?
 You were my gravity
 Can you save me now?
 When the ground drops out I get lost in the clouds
 Save me now?
 You were my gravity
 Now my world is shattering
 Now my world is shattering
 You were my gravity - Zaczęła spokojnie śpiewać. Mój głos łamał się..
- Gdybyś tylko wiedział co czuje.. - Spojrzałam w okno.
Artur
- Gdybyś tylko wiedziała co czuje... - Patrzyłem w okno..
Przez to zdjęcie musimy udawać z Moniką pare.. Ona się cieszy bo znowu może ze mną być.. Ja natomiast nie moge zapomnieć o tych niebieskich oczach, malinowych ustach, jasnych blond włosach i tego nieśmiałego uśmiechu.. We wszytkich gazetach pisze, że Ola nie żyje.. To kłamstwo. Zapomnieli o niej. Będe starał się ją odzyskać. Kocham cię mój mały aniołku.. Kocham cię.
Ola
Iza właśnie przyniosła mi obiad.. Nie byłam głodna.. Wiecie, że mój wygląd się zmienił? Moje oczy straciły dawny blask, widać w nich tylko strach i smutek, moje niegdyś jasne blond włosy pociemniały. Nie pamiętam kiedy ostatnio wyszłam na słońce.. Od paru dni pada deszcz..
Jeremi
Arczi bardzo to wszystko przeżył.. W jego ciemno niebieskich oczach nie ma już chociaż małej iskierki radości.. Ciągle chodzi smutny, opóścił się w nauce.. A na dodatek musi chodzić z tą Moniką.. Od początku jej nie lubiłem. Ciągle zmuszała Artura, żeby chodził z nią na zakupy, chodzili po parku trzymając się za ręce, żeby kupował jej prezenty za jakieś głupie święta np. ,,Tygodnica związku". WTF?! Może nie ma kilo tapety i tym podobnych, ale wogle nie przejmuje się szczęściem Artura.. Widzi tylko czubek swojego nosa, nie zauważyła, że on jest nieszczęśliwy.. Martwie się o mojego brata.. Trzeba pogodzić go z Olą.
Ola
Moja codzienna rutyna:
- Budze się
- Ubieram
- Iza przynosi mi śniadanie
- Płacze
- Ide na terapie
- Wracam do pokoju
- Siadam na parapecie i płacze
- Iza przynosi mi obiad
- Leże na łóżku i płacze
- Oglądam telewizje
- Iza przynosi mi kolacje
- Szykuje się do spania
- Leże na łóżku wspominam wszystkie szczęśliwe chwile i płacze
- Zasypiam...
Oddałabym wszystko, żeby pogodzić się z Arturem. Ale. On o mnie. Zapomniał.. Jest godzina 15:57.. Pewnie teraz spędza czas ze swoją nową dziewczyną.. To tak strasznie boli... Iza dała mi nowy telefon..tylko nie moge go rozwalić na kawałki.. Heh. Zalogowałam się na Facebooka i weszłam na moją grupe i wszystkie posty wyglądały tak:
Nasza Ola nie żyje [*]
Na zawsze zostaniesz w naszej pamięci :'(
Będziemy twoimi Kocurkami na zawsze :( (*)

Znowy płakałam.. Nagrałam filmik.. Tylko nie pokazywałam twarzy, lecz moje piękne kraty za oknem -.-
- Nie martwcie się mną ja żyje. Nie pokaże mojego wyglądu bo możecie mnie nie poznać heh. Tak.. Wiem, że Artur ma nową d-dzie-dziewczyne.. Ale jest wszystko dobrze.....- Powstrzymywałam się od wybuchu płaczem. Nie udało się.
- Kogo ja chce oszukać!? To tak strasznie boli! Kochałam go najmocniej na świecie, a on jak zobaczył mój atak paniki po prostu znalazł sobie inną! Żegnam was.. - Krzyczałam płacząc..
Filmik od razu dodał się ma grupe..
Nawet sama Monika Kowaska napisała mi komentarz : ,, Pff Artur teraz jest mój! Zapomniał o tobie! Haha bo po co ma mieć chorą na mózg dziewczyne skoro ma takie cudo jak ja? PS. A zdechnij w tym wariatkowie ;-)"
Artur
Po pooglądaniu tego filmiku załamałem się.. Płakałem cały czas. Nagle do pokoju wszedł Jeremi..
- Hej Artur widzia.. O Boże co się stało? - Zapytał sie widząc mnie w takim stanie.
- Pooglądaj sobie na grupie Oli jej f-filmik - Wyszlochałem.
- Bracie mój kochany ubieraj się trzeba ogłosić coś mediom! - Powiedział Jeremi.
Jeremi
Mam plan jak to wszystko odkręcić!
CDN!!!
💙🐼😭
Heloł Elo Loff Pandyy!!
Taka mała niespodzianka i nowy rozdział 😘. Jak myślicie jaki plan ma Jeremi? 😊 Następny rozdział to będą nowi bohaterowie!! Yeeey!! Baaaaayyy moje pandy jedyne!! 😂😂❤❤❤❤❤🐼🐼😍


Zmiany... || A.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz