Tjugotre

665 35 5
                                    

Dag sju. Det börjar bli varmare, ännu varmare. Temperaturen var uppe på 27 grader igår och idag verkar det bara vara varmare. Jag ligger på trädäcket och solar med endast mina gråa boxers på mig och lyssnar på musiken som spelas uppe på taket.
Laurel klarar jag inte ens att vara ensam med utan att tappa humöret direkt och hon verkar tycka detsamma men därmed att jag börjat umgås mer med killarna så behöver jag inte vistas ensam med henne särkilt länge.

Jag undrar vad min familj gör nu, om dem sörjer mig eller vägrar ge upp om att leta efter mig. Om jag känner min familj rätt - vilket jag hoppas att jag gör, så vägrar dem sörja såhär tidigt. Om jag inte har fel så är folk ute och letar efter mig, efter varje liten ledtråd som kan finnas. Men jag vet att varken Ogge eller Felix så enkelt skulle låta något komma ut, och därför tror jag inte heller att sökandet går särkilt bra.
Jag undrar vad Alyssa gör nu, känner hon skuld? Men både Alyssa och Amina måste misstänka att det hela har med Ogge att göra. Att jag av störst sannolikhet rymt med honom. Eller dem kanske redan vet att jag med störst sannolikhet befinner mig i Mexico.

Men hursomhelst vill jag inte härifrån, det har ju inte ens börjat.

-

Det är sent på kvällen och vi alla badar i havet, det är dessutom mycket varmare än förra gången. Jag tror inte någon är särkilt nykter men badandet går utmärkt och ingen drunknar. Snart så sitter vi uppe på taket och Felix är på mig, tafsar och stirrar tills jag nästan vrider obehagligt på mig. Ogge verkar inte gilla det särskilt mycket men ända fortsätter det hela längre in i nattens timmar och det är nästan när solen är påväg att sätta eld i horisonten som dem andra ligger däckade i sina sängar men Felix och jag tar det hela till en lite grövre nivå och han knuffar mig fnissandes ner i sin enkelsäng.

"Kan du styra mig lika bra som denna båten baby?", frågar jag sensuellt med ett fnitter och huvudet snurrar något otroligt. Men det känns så jävla bra, lyckan rusar igenom hela mig, ända ut i fingertopparna.

"Åh det svär jag på att jag kan, ännu bättre faktiskt", morrar Felix innan han rycker av mina kläder lika snabbt som sina egna.

//

Jättestort tack för alla kommentarer och röster❤️

Bad blood | OgmarWhere stories live. Discover now