Tjugosju

553 28 0
                                    

"Omar, följ med mig", säger Ogge och i vimlet av alla andra så håller jag mig skrämt nära honom och han sätter sig i den röda BMWn som killen hämtade upp oss i.

"V-Var ska vi?", mumlar jag skrämt och Ogge biter sig i läppen.

"Till mig, det är fest. Hos mig får alla vara, inklusive vänner utanför gänget och horor, det är därför", berättar han och jag undrar varför folk får vara hos honom och inte i 'The sinners' centrum. Det borde egentligen vara tvärtom. Men jag säger inget och är nervös inför vad som kommer hända. Kommer jag vara tvungen att umgås med främlingar som bara vill ta på mig sexuellt?

"Kommer du lämna mig ensam?", frågar jag skrämt och Ogge flinar. Varför han flinar förstår jag inte, förstår han inte att jag är rädd?

"När du rökt lite och fått lite dricka i dig så kommer du inte bry dig om att jag inte är där. Kom ihåg, du är en del av detta gänget, ingen kommer döda dig, rykten sprids snabbt", flinar han och jag nickar långsamt, inte säker på om det han säger är sanning. Men jag väljer att ta hans mening seriöst och använder det som tröstande när Ogge kör upp och parkerar på framsidan. "Du måste försöka få lite respekt i gänget, annars kommer du vara den som alla kollar ner på. Du är grönlingen, visa att inte det enda du kan göra är att bli knullad. Hitta några tjejer, whatever, ha attityd, redan imorgon kommer du ha lite mer respekt", säger Ogge allvarligt och jag nickar oförstående innan jag stiger ur bilen och ser redan hur en stor grupp gängmedlemmar och andra är samlade runt poolen och säkert inne i huset.

Ogge verkar känna många, hälsar nästan på alla och jag håller mig skrämt bakom honom och får flera intressanta blickar på mig. Men för att försöka göra som Ogge sa, så håller jag huvudet högt och försöker gå mer självsäkert, ger halvnakna tjejer flörtiga blickar och drar handen genom håret. Trots att jag undrar vad jag gör här, undrar varför jag är i Mexico. Jag är livrädd längst inne, jag vill tillbaka till Alyssa, till mamma och pappa. Till min säng, mina högtalare och min musik. Musiken utav okända artister spelas högt och jag tar ett djupt andetag för att försöka samla mig. Och när jag snart kollar mig runt är Ogge borta.

-

Tjej nummer 1 sitter med benet över mitt och med huvudet på min axel, hennes händer ligger på min överkropp och tjej nummer 2 kysser mitt öra och ner mot halsen. Hennes pose är nästan samma som tjej 1, bara att hennes hand istället masserar mitt lår.
Deras varma händer och godluktande kroppar är det enda jag kan fokusera på - men ändå så bjuder jag in tjej nummer 3 som sätter sig i mitt knä och tar upp andra sidan av min hals. Nöjt så lutar jag nacken mot soffstödet och känner hur tjej nummer 3 rör sig över mig. Mina läppar kysser snart tjej nummer 3 delikata läppar och sedan ner över hennes nyckelben.

Tjej nummer 1 lämnar en kyss på mitt öra innan hon reser sig upp med tjej nummer 2 så tjej nummer 3 istället blir min prio 1.
"Jag är bara din inatt babe, gör vad du vill med mig", hon kan svenska. Hennes viskande ord får mig att med ett flin resa mig upp med henne i famnen och släpper snart ner henne på marken för att låta henne följa efter mig upp på övre våningen där det stora sovrummet befinner sig. Och där inne är ingen, och nöjt så stänger jag dörren och litar på att ingen avbryter oss.

Och i samma stund som den nakna tjejen faller ner på madrassen så känner jag att om detta är att liv jag kan välja utan kraftansträngning - är det ett liv jag väljer utan att behöva överväga det innan.

Bad blood | OgmarWhere stories live. Discover now