Jag slår in Aminas nummer och är inte förvånad när hon svarar efter bara någon signal.
"Felix hämtar dig med en vit lastbil, han har mörkt blont hår och ett charmigt leende. Var är du?", säger jag istället för ett hej och jag hör hur Amina tar ett djupt andetag andra sidan linjen.
"Vid ett hotell. Bröderna Rojas, fast på spanska då såklart", svarar hon snabbt och jag vidareför informationen till Felix.
"Okej, han kommer om typ tjugo minuter, så var redo då, vi ses, hejdå", hon hinner inte säga mer innan jag lägger på och Felix reser sig upp ur soffan.
"Kyss mig, bara snabbt", ber han med ett charmigt leende och jag möter idiotförklarande hans blick.
"Ogge ser inte, snälla, sedan kör jag", ber han och jag suckar."Åk nu", muttrar jag och han drar mig nära och smeker långsamt min kind. Ger honom ännu en 'är du seriös' blick och han lutar sig in. Trots att jag låter honom kyssa mig försöker jag avbryta honom när han börjar tungkyssa mig ordentligt.
"Snälla Omar, bara mot väggen, det går snabbt, jag har saknat din kropp så jävla mycket", ber han när jag lyckats avlägsna mig från kyssen och jag skakar envist på huvudet. Han backar upp mig mot väggen och jag kan inte riktigt säga nej när hans kyssar letar sig nerför min hals och hittar min svaga punkt.
"Det tar egentligen bara tio minuter att köra dit och Ogge duschar, snälla låt mig knulla dig en sista gång", ber han och ett ofrivilligt stön lämnar läpparna när han suger lite extra över min sköra hud."En snabbis", mumlar jag och Felix flinar innan han drar ner gylfen och jag vänder mig om och låter honom dra ner mina byxor. Varningsklockorna ringer i bakhuvudet men jag kan inte be honom att sluta när han tränger sig in och behaget inte håller sig undan.
"Helvete Felix skynda dig bara", mumlar jag och stönar lågt."Jag försöker, detta kommer fan bara ta någon minut, jag svär", stönar han och stöter sig hårt in i mig. Att det tog någon minut hade inte riktigt Felix rätt om utan det är säkert fem minuter senare som han tömmer sig i mig.
"Skynda dig nu förfan", säger jag lågmält och han ger mig en sista, hungrande kyss och knäpper byxorna innan jag också snabbt knyter shortsen.
Precis när jag ska springa uppför trappan möter jag till min förfäran Ogges arga blick och jag stannar chockat."Aha, så du knullar Felix bakom min rygg?", frågar han stöddigt och jag biter mig hårt i läppen.
"Jag trodde inte du skulle bry dig", ljuger jag och Ogge höjer på ögonbrynet innan han skakar på huvudet.
"Kolla på dig! Springer runt och knullar alla du hittar!", spottar han och jag biter mig hårt i läppen och backar några trappsteg.
"Din hora!", han skriker denna gång och jag springer nerför trappan och ser hur Ogge följer efter mig. Han pressar upp mig mot väggen med ett djävulskt grepp om min hals och jag kippar efter luft."O-Ogge, du kväver mig", får jag fram och när jag kollar in i hans ögon som svartnat av ilska så är jag verkligen rädd för honom.
"O-Ogge snälla", ber jag desperat och tar hans arm i båda mina och försöker desperat dra bort den.Ögonen tåras upp och en stilla tår letar sig nerför min kind medan jag desperat kippar efter luft och känner hur jag börjar bli alldeles yr. När jag kniper ihop ögonen är då han äntligen släpper mig och jag faller ner på marken medan jag desperat drar in flera djupa andetag. Sedan bryter jag ihop och möter skrämt Ogges blick som istället för arg är alldeles förtvivlad.
"O-Omar jag.. f-förlåt, jag..", han försöker röra mig men jag kryper någon meter åt sidan och skakar sårat på huvudet.
"Rör mig inte!", skriker jag och av ren chock och mest för att han höll på att döda mig så gråter jag febrilt med huvudet i händerna.
"Stick!", skriker jag snart och Ogge ser ut att tveka något otroligt innan han går uppför trappan och lämnar mig ensam.Det är bara några minuter senare som Felix kommer in genom dörren före Amina och han möter förvirrat min blick.
"Vad har hänt?", frågar han förvirrat och jag torkar mina tårar och skakar avfärdande på huvudet innan jag bemöter Amina i en mjuk kram.
"Vad fan har hänt?", Felix upprepar oroligt frågan och jag tror han ser något som jag själv inte ser på min hals.
"Har han försökt strypa dig?", utbrister han då och jag puttar mjukt bort honom när han försiktigt låter fingret svepa över min strupe."Bry dig inte, det viktigaste är att ge Amina pillerna", förklarar jag och inser att Ogge har dem och svär lågt för mig själv.