Hoofdstuk 2

2.5K 124 27
                                    

Pov Lily

Samen met Autumn en Shawn loop ik naar de volgende les. Shawn deed vanochtend echt vreemd tegen Autumn. Ik hoop maar dat het bij vanochtend blijft en hij het niet vaker gaat doen. We lopen het lokaal in en gaan met zijm drieën naast elkaar zitten.

Na de les, loop ik samen met Alara naar mijn kluisje. 'Shawn deed echt vreemd vanochtend.' zegt Autumn. Ik knik en verwissel mijn boeken. Ik schrik wanneer mijn kluisje met een harde klap wordt dicht geslagen. 'Kijk kijk kijk wie hebben we daar. De twee grootste sukkels van de school.' zegt een bekende stem. 'Cameron zout op.' roept Autumn iets te zelfverzekerd. Cameron gaat dat niet leuk vinden. En inderdaad ik had gelijk. Cameron drukt Autumn tegen de muur en geeft haar een klap ik haar gezicht. 'Cameron stop.' gil ik. 'Gaan we het opnemen voor deze slet?' roept hij lachend. 'Laat ons gewoon met rust.' roep ik terug.

Hij duwt me tegen de kluisjes aan en pint mijn handen boven me zodat ik geen kant meer op kan. 'We zullen is zien wie hier het laatst lacht.' zegt hij lachend en maakt een vuist van zijn hand. Net voordat hij mij raakt, geef ik hem een knietje in zijn edele delen. Hij grijpt direct naar zijn juwelen en dat is mijn kans om te ontsnappen. Samen met Autumn ren ik weg. 'Ben je gek geworden of zo?' vraagt Autumn al hijgend aan me. 'Nee dat is gewoon zijn verdiende loon.' zeg ik en probeer op adem te komen.

De bel gaat en we lopen zo normaal mogelijk naar de les. We hebben les van mevrouw Wormhout. Niemand mag haar want ze is mega streng. Autumn en ik mogen ook niet mee naast elkaar zitten van dat mens omdat we volgens haar te veel kletsen. Ik vroeg letterlijk een ding en dat ging ook nog over de les en toen was het meteen, ja Lily ga maar ergens anders zitten jullie geklets leidt de klas af.

'Vandaag gaan we practicum doen in groepjes die ik al heb gemaakt.' zegt ze. 'Meent ze die?' fluister ik naar Autumn die voor me zit. 'Kennelijk wel.' zegt ze terug. 'Autumn met Shawn, Lily met Hayes.' zegt ze en zo noemt ze nog een aantal groepjes op. Wow wacht. Zei ze nou net dat ik met Hayes moet? Mijn hart maakt een sprong van geluk. Ik heb al zolang een crush op Hayes. Ik hoop dat hij me eindelijk een keertje ziet staan.

Hey hoi
Lol vergeet die praat over 30 juli ik begin gewoon met dit boek want ik heb er letterlijk zoveel zin in.

Hoofdstuk 2 laat me weten wat jullie er van vinden.

XxAyella❤️

Goodbye my friend ft Shawn Mendes (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu