Pov Autumn
'Lily kunnen we even praten?' vraag ik zacht. Ik heb even iemand nodig waarbij ik al mijn gevoelens kan uiten. 'Tuurlijk.' zegt ze. Ik wil wat zeggen maar barst in huilen uit. Lilu komt naast me zitten en slaat haar armen om me heen. 'Hey Tum niet zo verdrietig. Shawn verdient je niet. Je bent zoveel beter. Laat hem toch en vergeet hem. Ik wil je niet langer zo zien want dat doet me echt pijn Tum.' snikt Lily. 'Lily hoe kan je er zo mee om gaan. Ik bedoel je was ook mega goed bevriend met Shawn.' zeg ik en veeg mijn tranen weg. 'Ik weet het niet. Ik denk gewoon aan iets anders en dan wordt het gevoel van zelf minder.' zegt ze en ook zij veegt haar tranen weg.
'Weet je wat we doen?' 'Nou?' vraag ik. 'We gaan morgen lekker shoppen. Gewoon jij en ik en niemand anders.' zegt ze. 'Ja leuk idee.' zeg ik en geef haar een knuffel. 'Beste vriendin ooit.' lach ik. 'Na kom op. Op staan en die tranen weg vegen. En dan ga je er gewoon voor. Geen verdriet meer om Shawn. Hij is nu verleden tijd.' zegt Lilu. Ze trekt me overeind. 'Je hebt gelijk.' zeg ik.
Ik moet niet zo piekeren over Shawn. Al komt hij langs, ik zou hem zo weer wegsturen. Lily heeft gelijk, ik moet hem vergeten. 'Dank je Lilu wat zou ik toch zonder je moeten?' zeg ik lachend. 'Niks want zonder mij kom je niet ver.' lacht ze. 'Tsss.' 'Grapje bae.' zegt ze lachend. We lopen samen de woonkamer in.
'Vanavond is er een groot feest op de campus. Zullen we daar naar toe gaan?' vraagt Nivien. 'Ja lijkt me leuk.' zegt Yoshi. We stemmen allemaal in. 'Maar we hebben helemaal nog geen kleren.' zeg ik. 'Nou dan gaan we die nu halen.' zegt Dunya lachend. Lachend knik ik en pak mijn portemonnee.
Als iedereen klaar is, lopen we naar de stad. Het is niet heel ver. 'Zullen we daar naar binnen?' vraagt Lilu. Ze wijst naar een kleding winkel. We knikken allemaal en lopen naar binnen. Ik zoek wat tussen de rekken met jurken. 'Autumn deze is perfect voor jou.' zegt Lily en houdt een zwarte jurk met een zilveren bovenkant omhoog. 'Ja die is zo mooi. Ga hem passen.' roept Yoshi. Ik lach en pak de jurk van Lily over.
Ik loop naar de pashokjes en trek de jurk aan. 'Zijn jullie er klaar voor?' vraag ik. 'Ja.' hoor ik. Ik schuif het gordijn opzij en stap het hokje uit. 'Omg Autumn hij staat je zo mooi.' roepen ze in koor. Ik schiet in de lach. We doen een grouphug. 'Vanavond moet je je de jongens van je afslaan.' lacht Nivien. Dit kan nog is een hele leuke avond worden.
Jurkje Autumn
Wiehoee hoofdstuk 16 alweer hoop dat jullie het leuk vinden❤️❤️
XxAyella❤️❤️
JE LEEST
Goodbye my friend ft Shawn Mendes (voltooid)
Fanfiction'Goodbye my friend.' zeg ik en loop met tranen in mijn ogen weg. Ik was er voor hem, hij niet voor mij. Wat als je beste vriend er voor kiest zich bij de mensen te voegen die jou haten. Je gaat je eigen weg maar wat als hij alles doet om jou te vin...