Pov Autumn
Ik neem mijn spullen mee en ga naast Shawn zitten. Shawn staart levenloos voor zich uit. Ik gooi mijn boek op tafel. Shawn schrikt van de luide klap en kijkt op. 'Zo je leeft nog.' zeg ik lachend. 'Ja tuurlijk wat denk jij dan?' lacht hij. Ik voel gewoon dat er iets mis is maar ik laat het er maar bij want Shawn kan overal een groot probleem van maken. Zelfs over de kleinste dingen. Ik richt me weer op de les. Ik moet er ook gewoon niet zo over piekeren. Ik heb ook wel eens van die dagen.
Shawn pakt de spullen voor het practicum. Ik maak de opstelling en we beginnen samen aan het practicum. 'Jij mag de brander aansteken want dat vind ik eng.' zeg ik en geef het doosje lucifer aan Shawn. 'Watje.' mompelt hij lachend en steek de brander aan. Ik kijk even naar Lily die haar practicum samen met Hayes moet doen. Ze kijkt me even aan en steekt een duim op. Ik schiet in de lach. Daarna richt ik me weernop het practicum.
Als Shawn en ik klaar zijn, ruimen we alles op. We wachten even tot de bel en dan lopen we het lokaal uit. 'Omg ik heb Hayes zijn nummer gekregen.' roept Lily blij. 'Fijn voor je.' zeg ik. We lopen samen naar onze kluisjes. Ik stop alle zooi in mijn tas en sluit dan mijn kluisje. 'Cameron heeft nog een uur les dus we kunnen gewoon rustig het plein verlaten.' zegt Liky.
We lopen met zijn drieën naar het fietsenhok. Ik haal mijn fiets van het slot. 'Autumn kijk je band.' zegt Shawn en wijst naar mijn band. 'Ze hebben hem gewoon lek gestoken.' zeg ik verbaasd. 'Kom maar bij mij achterop.' zegt Shawn. Ik zet mijn eigen fiets weer op slot en spring bij Shawn achterop zijn fiets. 'Wil je me bij het Sint Simons plein afzetten Lily en ik gaan namelijk naar de stad.' vraag ik. 'Ja hoor.' zegt Shawn. 'Wil je anders niet mee?' vraagt Lily. 'En dat gekakel over kleding aan horen? Nee dank je ik sla deze keer even over.' lacht hij.
Na een tijdje zijn we er. Shawn stopt en ik stap af. 'Dank je voor het brengen.' zeg ik en geef hem een knuffel. 'Geen probleem Autumn daar heb je vrienden voor.' zegt hij. 'Ey krijg ik tegenwoordig geen knuffel meer?' lacht Lily. 'Tuurlijk wel.' zegt Shawn en geeft ook Lily een knuffel. Shawn stapt weer op zijn fiets en fietst weg. Lily zet haar fiets weg en samen lopen we de stad in.
'Zullen we een ijsje halen?' vraagt Lily. 'Ja hoor ik vind het goed.' zeg ik en we lopen naar de ijssalon. Als we een ijsje hebben, lopen we terug naar Lily's fiets. Ik spring achterop en Lily begint te fietsen.
Als we bij mij thuis, stap ik af. 'Het was gezellig. Zie ik je morgen vroeg weer?' vraagt Lilu. 'Jup 8 uur speeltuintje.' zeg ik en geef haar een knuffel. Ik zwaai haar uit en loop dan naar binnen. Al met al viel deze dag toch nog wel mee.
Hey hoi hier is hoofdstuk 3
Laat me weten wat je er van vindt.Ik heb nog een rol als de vriendin van Cameron nodig. Maar die vriendin is wel een beetje een bitch dus ja denk goed na😂(je komt er pas in voor na hoofdstuk 7)
Ik zoek random iemand uit dus coment waarom jij de vriendin wil worden en hoe je eruit wil zien als beroemdheid
XxAyella❤️
JE LEEST
Goodbye my friend ft Shawn Mendes (voltooid)
Fanfiction'Goodbye my friend.' zeg ik en loop met tranen in mijn ogen weg. Ik was er voor hem, hij niet voor mij. Wat als je beste vriend er voor kiest zich bij de mensen te voegen die jou haten. Je gaat je eigen weg maar wat als hij alles doet om jou te vin...