Pov Autumn
'Kaulo kut wekker.' schreeuw ik. Ik pak de wekker op en smijt hem tegen de muur aan. Oeps naja mama koopt vast wel een nieuwe voor me. Of beter gewoon helemaal geen wekker. Ik sta op en loop naar de badkamer. Ik draai de douche aan en kleed me uit. Ik stap er onder. Mijn lichaam verwelkomt de warme waterstralen. Ik was gauw mijn haar en mijn lichaam. Als ik klaar ben, draai ik de douche uit en stap er onder vandaan. Ik droog me gauw af en trek mijn kleren aan. Ik föhn eerst mijn lange bruine haar daarna doe ik het in een vlecht. Ik doe mijn make-up en als ik klaar ben, loop ik naar beneden. 'Wat zie je er vandaag weer lelijk uit.' zegt mijn broer. 'Nog een woord en ik verbouw je gezicht.' 'Mam Autumn is aan het dreigen.' 'Autumn stop daar mee.' roept mijn moeder. 'Maar mam ik deed helemaal niks. Ach laat ook maar.' zeg ik boos en stamp naar de keuken. En ja dat noemt zich dan mijn grote broer. Ik zie hem eerder aan als een kleine kleuter. Af en toe kan ik hem echt een mep verkopen. Wat zeg ik af en toe? Bijna altijd kan ik hem een klap verkopen.
Ik maak ontbijt en eet het op. Ik pak gauw mijn tas in. 'Mam ik leen je fiets vandaag. Mijn fiets heeft een lekke band.' roep ik. 'Wat heb je in godsnaam gedaan dan met je fiets?' vraagt ze. 'Ben over een stuk glas gereden.' lieg ik gauw. 'Oke naja dat is dan jammer.' zegt mijn moeder. Mijn ouders weten niet wat er op school allemaal gebeurd en dat wil ik liever zo houden. Ze hebben al genoeg problemen aan hun hoofd en ik wil niet dat ze mijn probleem er ook nog bij krijgen.
Ik loop naar de garage en pak mijn moeders fiets. Gelukkig hebben Cameron en zijn groep het eerste uur vrij. We zitten allebei gelukkig in andere klusters anders zou ik niet meer weten wat ik moet doen. Ik weet ook niet waarom ze mij moeten hebben. Misschien omdat ik een makkelijk doelwit ben? Ik weet ook niet wat ik ze misdaan heb.
Ik stap op de fiets en fiets naar het speeltuintje toe. 'Waar bleef je zolang?' vraagt Lily die kennelijk al stond te wachten. 'Sorry ik had weer eens gezeik met mijn broer. Echt waar ik kan hem wel slaan soms.' zeg ik. 'Soms?' 'Oke bijna altijd. 9 van de 10 keer kan ik hem slaan.' zeg ik. 'Sla hem dan een keer en dan hard.' 'Dan krijg ik gezeik met mijn moeder. Maar kom we moeten naar school.' zeg ik. Lilu knikt en we stappen op de fiets. Samen fietsen we al kletsend naar school toe waar weer een lange schooldag op ons te wachten staat.
Becky G als Autumn
Sahar Luna als Lily
Kylie Jenner als Nivien (Shxwnsbeauty en komt pas later in het verhaal)
Camila Cabello als Dunya ( DunyaJemaa en komt pas later in het verhaal)
En congrats RomyAdmiraal jij hebt de rol als de vriendin van Cameron. Laat effe weten welke beroemdheid je wil zijn.
XxAyella❤️
JE LEEST
Goodbye my friend ft Shawn Mendes (voltooid)
Fanfiction'Goodbye my friend.' zeg ik en loop met tranen in mijn ogen weg. Ik was er voor hem, hij niet voor mij. Wat als je beste vriend er voor kiest zich bij de mensen te voegen die jou haten. Je gaat je eigen weg maar wat als hij alles doet om jou te vin...