Hoofdstuk 18

1.8K 111 45
                                    

Pov Autumn

We lopen met de meiden naar het feest. Van een afstand kunnen we de muziek al horen. 'Dit gaat leuk worden.' roept Nivien. Ik lach even. We lopen naar binnen. We gaan aan een tafeltje staan en Lily haalt drinken. Algauw komt er een groepje jongens naar ons toe en vragen of we met ze willen dansen. Nivien, Dunya en Yoshi zijn met ze meegegaan maar ik blijf liever bij de tafel.

Ik kijk op als er iemand zijn drankje naast me neer zet op de tafel. 'Hey waarom danst deze beelschone dame niet?' vraagt de jongen. 'Had niet zo veel zin.' zeg ik. Hij lacht even. 'Wat is de naam van deze mooie meid?' vraagt hij. Ik voel mijn wangen warm worden. 'Autumn.' mompel ik. 'Mooie naam voor een mooi meisje.' zegt hij. 'En hoe heet jij dan?' vraag ik. 'Jasom.' zegt hij. Ik blijf even stil. 'Zullen we dansen?' vraagt hij. Ik knik. Hij pakt me bij mijn hand en trekt me mee naar de dansvloer.

Als er een slow nummer komt, trekt hij me dichter naar zich toe. Ik begin te blozen en kijk weg. Hij pakt me bij mijn kin en dwingt me om hem aan te kijken. 'Niet zo verlegen.' zegt hij en legt zijn handen op mijn heupen. Ik twijfel even maar sla dan toch mijn armen om zijn nek heen. Langzaam schuifelen we op de maat van de muziek.

Zachtjes voel ik twee lippen op die van mij. Alles ging vanzelf. Na een tijdje trekt hij terug. Hij drukt een briefje in mijn handen en loopt weg. Ik blijf verbaasd staan. 'Wie was dat?' roept Dunya boven de muziek uit. 'Een jongen.' mompel ik. 'Wat?' roept Nivien hard. 'Een jongen.' roep ik hard. 'Wat is zijn naam?' vraagt Lily. 'Jason.' mompel ik. 'Ik ship jullie.' roept Yoshi blij. 'Laten we een shipname verzinnen.' roept Lilh blij. 'Ah nee jullie zijn gek.' roep ik. 'Nee jullie zijn cute. Ik weet een shipname.' roept Nivien. 'Nivien shut the fuck up.' roep ik lachend. 'Jasumn.' roept Nivien. 'Nivien stop.' roept Lily lachend.

Yoshi komt aan met 5 glazen alcohol. 'Laten we proosten op een mooie vriendschap samen.' zegt Yoshi. We pakken allemaal een glas en heffen het. 'Op vriendschap.' roepen we in koor en proosten.

Aller eerste wil ik zeggen dat het me spijt dat ik een aantal dagen niks heb geupload maar er is veel gebeurd de afgelopen dagen. Een aantal weten wat er gebeurd is. Ik vond het allemaal erg lastig dus had besloten voor een paar dagen een break te nemen maar zie nu in dat als ik schrijf het allemaal even kan vergeten. Dusja vandaar dat ik mijn break verbreek.

Als tweede Sorry voor t korte stukje maarja ik liep nogal vast met dit hoofdstuk.

Zijn jullie voor

Team Jasumn (Jason en Autumn)
Of
Team Shatumn (Shawn en Autumn)

Ik heb besloten het boek intotaal 32 hoofdstukken te geven dus ja nog 14 hoofdstukken.

XxAyella❤️

Goodbye my friend ft Shawn Mendes (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu