Hoofdstuk 9

1.9K 110 37
                                    

Pov Shawn

'Dat heb je goed gedaan man.' zegt Cameron en geeft me een boks. 'Met jou maken we ze helemaal kapot.' zegt Nash. 'Ja ik ben zo klaar met haar.' zeg ik. Ik snap niet waarom ze al die roddels over me verteld die trouwens helemaal niet eens waar zijn. We lopen met de hele squad naar binnen. 'Autumm is huilend weg gefiets en Lily ging er achteraan nadat ze me een dreun op mijn neus had gegeven.' zegt Romy en laat haar neus zien die behoorlijk dik en rood is.

We komen 10 minuten later in de les. 'Waar komen jullie zo laat vandaan?' vraagt de leraar boos. 'Ergens maar dat gaat jou niet aan.' antwoord ik. 'Nou jullie kunnen allemaal mooi nablijven.' zegt de leraar. 'Het zal wel.' roept Romy ongeïnteresseerd en ze gaat op een stoel zitten. Cameron gaat er naast zitten en ik ga naast Nash zitten.

'Kan iemand mij vertellen waar Autumn en Lily zijn?' vraagt de leraar. 'Weg en dat is maar goed ook.' zegt Cameron.

Pov Autumn

Lily heeft gelogen tegen haar moeder. Nu moet ik dat ook doen. In de 2 dagen dat we ziek thuis blijven, gaan we alvast spullen pakken. We pakken onze fietsen en fietsen naar mijn huis. 'Waarom ben je niet op school?' vraagt mijn moeder. 'Eerste 2 uur waren uitgevallen dus we hadden geen zin om die 2 uur op school door te brengen.' lieg ik. Het voelt niet goed om tegen je eigen moeder te liegen.

Lily en ik lopen naar boven. Ik haal een doos onder mijn bed vandaan. 'Allemaal foto's en dingen van Shawn en mij.' zeg ik. Ik open de doos en staar even naar een foto van toen we 7 waren. Ik krijg tranen in mijn ogen als ik denk aan het verraad van Shawn. 'Oke dat is wel weer genoeg.' zegt Lily. Ze pakt de deksel van de doos en doet de doos dicht. 'Het komt allemaal goed. We gaan hier weg en dan hoef je Shawn nooit meer te zien.' zegt Lily en geeft me een knuffel.

Ik wil echt weg hier. Shawn heeft me zoveel pijn bezorgd. Hij kan het niet meer goed maken. Ik ben officieel klaar met hem. Hij heeft mijn hart gebroken en een gebroken hart heelt zelden bij mij. Dat weet Shawn. Shawn weet mijn diepste geheimen en ik die van hem maar ik vertel ze tenminste niet door. Shawn wat flik je me toch?

Hallo

T is hier zo'n kut weer het is mega aan het regenen en het onweert mega hard. Onze stroom viel net uit dus ik moest naar de meterkast om alles weer aan te zetten😂

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

XxAyella❤️

Goodbye my friend ft Shawn Mendes (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu