Pov Lily
'Ben je zo ver?' vraag ik en geef mijn laatste kofffer aan de vader van Autumn. Hij had aangeboden ons weg te brengen naar de campus. Vandaag is het zover we gaan op kamers. Ik vind het best wel spannend en zo te zien Autumn ook want ze loopt heel zenuwachtig te doen. 'Autumn stop. Je maakt me gek.' roep ik. 'Sorry ik ben gewoon bang dat Shawn ons betrapt en zo. Ja je snapt me wel.' zegt ze zenuwachtig. 'Tum calm your ass down. En so what als Shawn er achter komt. Laat hem dan lekker.' zeg ik. 'Je hebt gelijk.' zegt ze met een zucht. Ik heb het te doen met Autumn. Ze was tenslotte wel 10 jaar beste vrienden met Shawn. Zelf ken ik Shawn nog maar 4 jaar. Ik ontmoette Autumn als eerste en toen heeft ze me voorgesteld aan Shawn. We waren er van overtuigd dat we altijd samen zouden blijven. Maar dat gaat dus niet door.
Autumn geeft haar moeder een knuffel. Ik doe het zelfde bij mijn moeder. 'Wel voorzichtig doen he en in het weekend kan je altijd langskomen.' zegt mijn moeder. Ik knik. 'Tuurlijk doe ik voorzichtig.' zeg ik tegen haar. Autumn stapt alsvast in de auto. 'Wil je een beetje op Autumn passen. Ze is de afgelopen dagen niet echt haar zelf.' zegt de moeder van Autumn. 'Tuurlijk wil ik dat. Autumn is mijn beste vriendin.' zeg ik.
Ik geef mijn moeder nog een laatste knuffel en stap dan in de auto. Het is ander half uur rijden naar de campus dus het wordt een lange rit. Autumn zet muziek op en we beginnen hard mee te zingen. Aan het einde schieten we heel hard in de lach.
Na een hele lange autorit, zijn we eindelijk op de campus. Het is mega groot en heel mooi. De vader van Autumn zet ons af en haalt onze koffers uit de auto. 'Veel plezier meiden.' zegt hij en rijdt weer weg. We lopen met onze koffers naar binnen. 'Hallo we zijn nieuw hier. We komen onze kamersleutel, lesrooster en boeken ophalen.' zeg ik tegen de vrouw aan de balie. 'Jullie hebben kamer 134A, jullie delen de kamer met nog 3 andere meiden. Hier is jullie lesrooster, de boeken en de kamersleutel. Veel plezier op Westwood.' zegt ze.
We gaan met zijn tweeën opzoek naar onze kamer. We moeten als eerste een trap op dat is duidelijk. Als we het hebben gevonden, opent Autumn de deur. We zijn de eerste. Ik ben benieuwd wie onze kamergenoten zijn.
Autumn zet haar koffer in de woonkamer neer. Ik ga alvast de slaapkamers bekijken. Ik loop een kamer binnen. Er staan 2 bedden en er zit een grote inloopkast in. Ik zet mijn tas hier op de grond. Ik denk dat Autumn en ik hier gaan slapen. 'Lilu kom is naar de woonkamer.' hoor ik Autumn zeggen. Ik loop naar de woonkamer. 'Wow een mega tv.' schreeuw ik. We horen de deur open gaan en er komen 3 kletsende meiden binnen. Dat zijn vast onze kamergenoten.
Haaii
Doei😂
XxAyella❤️
JE LEEST
Goodbye my friend ft Shawn Mendes (voltooid)
Fanfiction'Goodbye my friend.' zeg ik en loop met tranen in mijn ogen weg. Ik was er voor hem, hij niet voor mij. Wat als je beste vriend er voor kiest zich bij de mensen te voegen die jou haten. Je gaat je eigen weg maar wat als hij alles doet om jou te vin...