Hoofdstuk 12

1.9K 115 14
                                    

Pov Autumn

'Wat heeft hij gedaan?' vraagt Yoshi. 'We waren beste vrienden al 10 jaar lang. Verder dan Lilu en Shawn had ik niemand en er was altijd een groep die een hekel aan ons had. Shawn zei altijd dat hij ze haatte. Maar een aantal dagen geleden heeft hij zich bij die groep aangesloten en heeft hij een rot streek uitgehaald en nu zijn we hier ver weg van hem zodat ik hem niet meer hoef te zien. Nooit niet.' zeg ik en snik een keer.

'Ahw als ik dat zo hoor is die Shawn echt een eikel.' zegt Yoshi. Ik knik. Ik droog mijn tranen en sta op. 'Maar ja hij is verleden tijd.' zeg ik en gooi de foto in de prullenbak. 'Ik ga verder met uitpakken. Als je hulp nodig hebt dan roep je maar.' zegt Yoshi en loopt de kamer uit.

Ik ga verder met uitpakken. Lily doet haar kant straks maar daar heb ik nu geen zin in. Ik ga op mijn bed zitten als ik klaar ben en kijk even rond. Het ziet er al mooi uit. Ik denk dat ik hier wel op mijn plek ben.

'We zijn er weer.' hoor ik Dunya roepen. Ik sta op en loop de kamer in. Dunya zet de tassen op het aanrecht. Ik zie Lilu ook de kamer in strompelen met haar tassen. 'Zal ik maar helpen Lily?' vraag ik lachend. 'Jup als dat kan zou wel heel erg fijn zijn.' zegt ze. Ik loop naar haar toe en neem een tas over. 'Wat hebben jullie allemaal wel niet gehaald?' vraagt Yoshi. 'Nou we zijn met z'n vijven dus er moet voldoende eten en drinken zijn en dit is voor de komende 3 dagen.' zegt Nivien.

'Typisch Nivien. Die kan alleen maar aan eten denken.' lacht Yoshi. 'Ach laat me gewoon. Food is bæ net als mijn bed.' zegt ze en loopt naar de slaapkamer. 'Zou ik koken vanavond?' vraagt Dunya. 'Is goed zal ik helpen?' vraag ik. 'Ja graag.' zegt ze. Lily en Yoshi lopen al kletsend weg dus Dunya en ik beginnen maar aan het eten.

'En is er een jongen in je leven?' vraagt Dunya terwijl ze de spaghetti in een pan doet. 'Er was wel een speciaal iemand maar hij was niet mijn vriendje. We waren beste vrienden.' zeg ik en snij wat kruiden voor in de saus. 'Hoe bedoel je waren?' vraagt ze. 'Lang verhaal maar laten we het er op houden dat hij me veel pijn heeft gedaan. De rest leg ik straks nog wel uit.' zeg ik en roer door de pan met saus.

Na 20 minuutjes is het eten klaar. Ik dek de tafel en Dunya zet de pannen op de tafel. Ik loop naar de slaapkamers waar de andere meiden zitten. 'Meiden eten is klaar.' zeg ik. 'Hhmm lekker.' zegt Nivien en wrijft over haar buik. Ik schiet in de lach. Met deze meiden om me heen, ga ik een fijne tijd krijgen hier op de campus.

Ik had nog een hoofdstukje voor jullie maar aangezien ik vanmiddag weg ben en ik weet niet of ik wifi heb publiceer ik het gewoon nu.

Nou ik hoop dat jullie t leuk vinden.

XxAyella❤️

Goodbye my friend ft Shawn Mendes (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu