Hoofdstuk 24

1.6K 103 16
                                    

Pov Autumn

Ik loop langs de deur van de kamer van Jason. Zachtjes hoor ik gezang uit de kamer komen maar het is niet de stem van Jason. De deur staat op een kier dus ik besluit te gaan kijken. Ik ga op het geluid af en het blijkt Shawn te zijn.

'I won't lie to you
I know he's just not right for you
And you can tell me if I'm off
But I see it on your face
When you say that he's the one that you want
And you're spending all your time
In this wrong situation
And anytime you want it to stop
I know I can treat you better
Than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all your wasted crime
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can.'

'Autumn vergeef me alsjeblieft.' mompelt hij zachtjes. Ik krijg tranen in mijn ogen. Ik hoor Shawn zachtjes snikken. 'Shawn?' zeg ik zacht. Hij kijkt op. 'Sta je daar al lang?' vraagt hij. 'Ik heb je horen zingen.' zeg ik. 'Vind je het mooi?' Ik knik. 'Is dat liedje voor mij bedoeld?' vraag ik zacht. Hij knikt en geeft me een flauw glimlachje. 'Autumn het spijt me zo.' zegt hij. 'Shawn het is al goed maar er is een ding dat je wel moet onthouden, het zal nooit meer zo worden tussen ons als hier voor.' zeg ik zacht. 'Ik zal er alles aan doen om die tijd weer terug te krijgen.' zegt hij.

Hij staat op en geeft me een knuffel. Ik verstijf even. 'Te snel?' 'Ja te snel.' mompel ik. Hij laat direct los. 'Laat me raden je doet een zang opleiding hier?' vraag ik. 'Ja dat is mijn passie en mijn leven.' zegt hij. Ik lach even. 'Ik moet maar is naar de meiden.' zeg ik. 'Is goed. Zie je nog wel.' zegt hij. Ik zwaai even en loop dan weg. Dat was het meest akward afscheid ooit in mijn leven.

Ik loop terug naar mijn eigen kamer. 'Waar was je?' vraagt Lily nieuwsgierig als ik binnen kom. 'Ik was bij Shawn.' mompel ik. 'Heb je hem vergeven?' vraagt Dunya. Ik knik voorzichtig. 'Maar het wordt nooit meer zoals vroeger.' mompel ik. 'Misschien kan ik hem dan ook vergeven.' zegt Lily zacht.

Ik knik en loop naar de keuken. Het is vandaag mijn beurt om te koken. Ik maak wel iets simpels. Heb totaal geen zin. Ik zucht een keer en begin de groentes te snijden. Ik blijf maar aan Shawn denken. Is dit niet een of andere smoes om me straks weer pijn te doen? Heb ik wel de goede keuze gemaakt? Kan ik normaal tegen hem doen? Honderden vragen spoken door mijn hoofd.

'Autumn?' Ik schrik van de stem en schiet uit met het mes. 'Fack.' schreeuw ik en pak gauw een doekje voor mijn hand. 'Sorry ik wou je niet laten schrikken.' zegt hij. 'Maakt niet uit Jason.' zeg ik en glimlach flauw naar hem. 'Kun je misschien een pleister voor me pakken?' vraag ik. 'Ja hoor. Waar liggen ze?' 'Tweede la, aan de linkerkant.' zeg ik en pak nog een doekje.

Niet veel later heeft Jason een pleister. 'Hier laat me je helpen.' zegt hij lief en doet de pleister om. Ik voel een rare tinteling als hij me aanraakt. Ben ik verliefd?

Hallooo

Nog 8 hoofdstukken en dan is dit boek al weer afgelopen.

En guys ik heb een nieuw boek online staan willen jullie misschien een kijkje nemen? Zou ik erg waarderen

XxAyella❤️

Goodbye my friend ft Shawn Mendes (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu