Pov Autumn
'Dit meen je niet he.' roep ik boos terwijl ik de deur hard dicht smijt. 'Hey Tum whatsup?' vraagt Autumn. 'Je raad nooit wie de nieuwe kamer genoot is van Jason?' roep ik boos. 'Shawn?' 'Ja natuurlijk. Het zal ook nooit is een keer goed gaan.' sis ik. 'Rustig Tum. Hoe was het met Jasin?' vraagt Dunya. 'Was gezellig.' zeg ik. 'Jasumn is real.' hoor ik vanuit de slaapkamer. 'Nivien hou je mond.' roep ik lachend.
Ik plof neer op de bank. Ik zet de tv aan. Ik ben er echt even helemaal klaar mee. 'Jasumn is real. Jasumn is real.' roept Nivien vanuit de slaapkamer. 'Kom hier dan als je durft.' roep ik. 'Neh kom jij maar hier.' roept ze. Ik gris een kussen van de bank en loop naar haar slaapkamer toe. Ik ga vlak om de hoek van de deur staan.
'Nivien wil je even komen?' roept Lily. Ze moet moeite doen om haar lach in de houden. Ik hoor Nivien zuchten. 'Kom al.' mompelt ze. Ze loopt de kamer uit en ik geef haar gauw een klap met het kussen. Ik laat het kussen vallen en maak dat ik weg kom. 'Oh jij gaat eraan.' gilt ze. Ze grijpt het kussen en rent achter me aan.
Ik ontwijk haar poging om me te slaan met het kussen maar bots tegen een gespierd lichaam op. Ik kijk omhoog en kijk diep in 2 bruine ogen. 'Autumn ik... Het spijt me.' mompelt hij en pakt mijn handen vast. Van schrik blijf ik verststeend staan. 'Wat doe je hier nog?' vraag ik zacht. 'Autumn ik heb er zo veel spijt van.' fluistert hij zachtjes. 'Als het vertrouwen gebroken is betekend een sorry niks meer.' zeg ik zacht. 'Autumn alsjeblieft ik wil het zo graag goed maken.' zegt hij. 'Ik zal er over na denken maar heb er maar geen vertrouwen in.' zeg ik zacht. Hij laat me los en loopt weg.
'Autumn je gaat hem toch niet vergeven of wel?' vraagt Yoshi. 'Hij heeft veel nare dingen gedaan.' zegt Dunya. 'Meiden dat weet ik maar echt een heel klein deel van me hart zegt dat ik hem moet vergeven, maar ik weet niet of dat deel groot genoeg is.' zeg ik. Ik zucht een keertje.
Zal ik hem vergeven en doen alsof alles weer normaal is of zal ik voor altijd goodbye zeggen? Mijn leven is op dit moment een grote puinhoop.
JE LEEST
Goodbye my friend ft Shawn Mendes (voltooid)
Fanfiction'Goodbye my friend.' zeg ik en loop met tranen in mijn ogen weg. Ik was er voor hem, hij niet voor mij. Wat als je beste vriend er voor kiest zich bij de mensen te voegen die jou haten. Je gaat je eigen weg maar wat als hij alles doet om jou te vin...