Hoofdstuk 23

1.7K 98 11
                                    

Pov Shawn

Voorzichtig open ik de deur die al op een kier stond. Ik moet haar gewoon nog een keertje zien. Ik loop naar binnen. 'Oh jij gaat eraan.' hoor ik iemand roepen. Ik zie Autumn rond rennen. Ze botst tegen me op. Ik kijk recht ik haar helder bruine ogen.

Autumn ik... Het spijt me.' mompel ik en pak haar  handen vast. Van schrik blijft ze verststeend staan. 'Wat doe je hier nog?' vraagt ze zacht. 'Autumn ik heb er zo veel spijt van.' fluister ik zachtjes. 'Als het vertrouwen gebroken is betekend een sorry niks meer.' zegt ze zacht. 'Autumn alsjeblieft ik wil het zo graag goed maken.' zeg ik. 'Ik zal er over na denken maar heb er maar geen vertrouwen in.' zegt ze zacht. Ik laat haar los en loop weg.

Ik hoop zo dat ze me een tweede kans geeft. Ik mis haar gewoon zo erg. Elke avond ga ik naar bed met een enorm schuld gevoel. Ik kan er gewoon niet meer tegen. Het vreet me op. Een deel van me hoopt dat ze me vergeeft maar een deel van me zegt ook dat ze het me niet zal vergeten. Wat ik heb gedaan is onvergefelijk. Ik heb haar zoveel pijn bezorgd. Het meisje waar ik ziels veel van hou, haat me waarschijnlijk. Niet waarschijnlijk. Ze haat me sowieso.

Diep in gedachte verzonken, loop ik naar mijn kamer. Het is niet zo heel ver van de kamer van Lily en Autumn. Ik moet ze nu even uit me hoofd zetten en me focussen op mijn zang opleiding.

Ik open de deur van de kamer en loop naar binnen. 'Jij moet vast Shawn zijn.' zegt een jongen van ongeveer mijn leeftijd. 'Klopt.' zeg ik en geef hem een stevige handdruk. 'Ik ben Jason.' zegt de jongen die kennelijk Jason heet. 'Nou ik ben dus Shawn.' zeg ik en glimlach even. 'Jou kamer is aan die kant.' zegt Jason en wijst naar een kamer. Ik bedank hem en loop naar mijn kamer toe. Mijn spullen zijn er al dus dat is fijn.

Ik pak mijn gitaar en ga op een stoel zitten. Ik speel de eerste akkoorden van mijn zelf geschreven liedje voor Autumn en begin te zingen.

'I won't lie to you
I know he's just not right for you
And you can tell me if I'm off
But I see it on your face
When you say that he's the one that you want
And you're spending all your time
In this wrong situation
And anytime you want it to stop
I know I can treat you better
Than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all your wasted crime
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can.'

'Autumn vergeef me alsjeblieft.' mompel ik zachtjes.

Goodbye my friend ft Shawn Mendes (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu