Pov Autumn
'Zo eerste week is voorbij. Wat vonden jullie ervan?' vraagt Yoshi. 'Erg leuk alleen wel zwaar. Onze dans leraar laat ons een rondje rennen als we niet genoeg ons best doen.' lach ik en neem een slok drinken. 'Het is inderdaad zwaar maar dat went vanzelf wel.' zegt Lilu. Ik voel me hier echt op mijn plek. Het voelt goed hier. Geen Shawn, geen Cameron dus ook geen gepest. Ik heb de meiden er over verteld nu. Ik wou het kwijt want ik bleef er maar mee zitten. De meiden zijn echt lief voor me en ze steunen me met alles.
'Ik ga naar mijn vriendje toe.' zegt Nivien. 'Whut heb ik iets gemist of zo? Sinds wanneer heb je? Hoe heet hij?' vraagt Dunya. 'Nou echt al 5 jaar en hij heet meneer bed.' zegt ze en loopt lachend naar de slaapkamer. 'Gek kind.' roept Lily haar nog lachend na. We schieten hard in de lach. Nivien maakt ons altijd aan het lachen. Ze is een echte grappenmaker.
'Maar Nivien het is jou beurt om te koken.' roep ik. 'Ah nee he ik had net een moment met mijn vriend.' roept ze. 'Laat naar we bestellen wel pizza aangezien het vrijdag is vind ik dat wel gepast.' zeg ik lachend. 'Gelukkig maar ik dacht dat ik mijn bed moest verlaten.' zegt ze lachend. We schieten allemaal in de lach.
'Film avond doen vandaag meiden?' vraagt Dunya. 'Ja goed idee Dunnie.' zegt Lilu. Ik kijk even naar buiten. Eerlijk gezegd mis ik Shawn wel. 'Autumn kun je die telefoon van je opnemen hij blijft maar geluid maken.' zegt Nivien en komt met mijn mobiel de kamer in. Ik krijg hem in mijn handen gedrukt. 'Hhm anoniem nummer.' mompel ik. Ik ben de afgelopen dagen wel vaker door een anoniem nummer gebeld maar was elke keer te laat. 'Neem op dan.' roept Lily.
'Hallo met Autumn.' zeg ik door de telefoon.
S: Autumn met Shawn. Waar ben je. Ik ben zo bezorgd. Ik wil het graag goed maken.
Ik: Shawn tuurlijk, is dat ook gelogen net als onze vriendschap? Ik ben klaar met je. Je kan nu de pot op met je excuses. Het is te laat Shawn. Goodbye my friend.
Ik hang op en merk dan pas dat de tranen over mijn wangen rollen. 'Rustig maar alles komt goed.' zegt Yoshi en slaat een arm om me heen. 'Nee dat komt het niet. Shawn komt me sowieso opzoeken en mijn moeder weet niet dat we ruzie hebben dus ze verteld hem sowieso waar ik ben. Ik weet niet wanneer hij komt maar ik weet zeker dat hij komt.' snik ik aan een keer door. Hij komt me opzoeken. Hij komt me nog meer pijn doen. Ik wil hem nooit meer zien.
JE LEEST
Goodbye my friend ft Shawn Mendes (voltooid)
Fanfiction'Goodbye my friend.' zeg ik en loop met tranen in mijn ogen weg. Ik was er voor hem, hij niet voor mij. Wat als je beste vriend er voor kiest zich bij de mensen te voegen die jou haten. Je gaat je eigen weg maar wat als hij alles doet om jou te vin...