Hoofdstuk 5

2.3K 112 16
                                    

Pov Lily

'Cameron laat ons gewoon gaan.' roept Autumn. 'Nee meisje. Ben je soms vergeten wat dat wicht de afgelopen keer bij me heeft gedaan?' roept Cameron boos. 'Ey je kan haar laten gaan. Ik heb het gedaan. Dat zeg je net zelf.' lach ik. Ik krijg een dodelijk blik van Autumn. Cameron laat Autumn los en stormt op mij af. 'Je bent koppig meisje.' 'So what.' 'Ik hou niet van koppig meisjes.' zegt hij en hij stompt me in mijn maag. Ik krimp in een en grijp naar mijn maag. 'Toen had je geen grote mond meer he.' lacht Cameron. 'Serieus aan mij kan je komen maar je laat Lily met rust. Eikel.' schreeuwt Autumn en springt boven op Cameron. Ze begint hem in zijn gezicht te krabben.

'Autumn er komt een leraar aan.' sis ik. Autumn hoort me en stopt. We rennen gauw naar de wc. 'Laat me is kijken.' zeg ik. Ze doet haar haren in een staart zodat ik haar gezicht beter kan zien. Ze heeft een blauwe plek in haar gezicht en een wondje bij haar wenkbrauw. 'Cameron heeft je flink te pakken gehad.' zeg ik en pak mijn make-up. Ze knik zachtjes. Ik begin de blauwe plek en het wondje te verbergen met make-up.

'Zo klaar.' zeg ik. 'Dank je Lily.' zegt ze en haalt de staart uit haar haren. Ik geef haar een knuffel. 'Kom we moeten nu gauw naar de les voordat we te laat komen.' zeg ik. We lopen samen gauw naar het lokaal. Precies wanneer de bel gaat, zijn we binnen. 'Jullie hebben geluk.' zegt de leraar. We kijken elkaar even aan en schieten dan in de lach. 'Lilly en Autumn ga gauw zitten.' We lopen met z'n tweeën na achter en gaan zitten.

Skip de rest van de school dag.

Ik loop samen met Autumn naar het fietsen hok. 'Lil. Squad Cameron wij nu weg duiken.' mompelt ze een beetje verbaasd. 'Autumn wat is er.' vraag ik en we duiken achter een muurtje. 'Shawn staat bij zijn squad.' mompelt ze.

Pov Autumn

Mijn hart brak even. Hoe kan hij. De tranen staan in mijn ogen. 'Verader.' fluistert Lily. Ik knik even. 'Daarom deed hij zo raar gister.' zeg ik. Lily knikt. 'Shawn wat doe je me aan?' mompel ik. Ik zie hem normaal praten met Cameron terwijl hij eerst zo'n grote hekel aan hem had. 'Doe de komende  dagen nog even normaal tegen hem. Karma komt hem sowieso wel pakken.' zegt Lily. 'Lilu hoe kan ik nou normaal tegen hem doen?' roep ik. 'Sshht anders horen ze ons. Weet ik niet probeer het gewoon en als het goede moment daar is pakken we hem.' zegt Lily. 'Of we verhuizen en komen nooit meer terug.' zeg ik. 'Ja we pakken onze koffers en verhuizen naar Australië.' zegt Lily. 'Mooi dan zijn we het daar over eens.' zeg ik tevreden. 'Autumn ik was sarcastisch.' 'Ugh je moet het ook altijd verpesten.' Lily begint te lachen. 'Kom ik wil naar huis.' zegt ze.

Gigi Hadid als Romy (RomyAdmiraal komt pas later in het verhaal)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Gigi Hadid als Romy (RomyAdmiraal komt pas later in het verhaal)

Madison Beer als Yoshi (Babyboomendess komt pas later in het verhaal)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Madison Beer als Yoshi (Babyboomendess komt pas later in het verhaal)

haii
Hier is hoofdstuk 5 ik hoop dat jullie t leuk vinden.

XxAyella❤️

Goodbye my friend ft Shawn Mendes (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu