Pov Autumn
'Tum we zijn er.' zegt Jasin. Ik knik en stap uit. Ik zie nog steeds politie auto's staan. Er staat een meisje hard te huilen. Een ander meisje probeert haar te troosten. 'Haar vriend is omgekomen.' zegt Jason. 'Oh.' mompel ik. Haar vriend had Shawn kunnen zijn. Shawn zou degene kunnen zijn die overleden was. Dit is allemaal mijn schuld. Ik word bij mijn arm gepakt en mee genomen naar binnen.
Ik loop direct naar mijn slaapkamer. Ik plof op bed neer en duw mijn hoofd in mijn kussen. Ik geef een harde gil maar hij wordt gesmoord door mijn kussen. Na een tijdje sta ik op en loop ik naar de badkamer. Ik kleed me uit en ga onder de douche staan. Ik zet de kraan heel koud in de hoop dat ik wakker zou worden en dit allemaal een droom zou zijn maar nee. Dat is het niet. Dit alles zou een droom moeten zijn maar inplaats daarvan is het de keiharde waarheid. De waarheid die mijn leven tot een grote puinhoop maakt.
Het water begint zich te mengen met mijn tranen. Boos sla ik met mijn handen tegen de muur aan net zo lang tot het water licht roze kleurt door mijn bloed. Ik had daar moeten liggen in plaats van Shawn. Ik had moeten vechten voor mijn leven niet hij.
Ik draai de kraan uit en stap onder de douche vandaan. Ik droog me gauw af en trek een trainingsbroek en sweater aan. Ik loop naar mijn slaapkamer en doe de deur op slot. Ik ga in kleermakerszit zitten op mijn bed.
'Tum?' hoor ik aan de ander kant van de deur. 'Laat me even met rust.' mompel ik. 'Ik kom er sowieso in maakt niet uit hoe. Al moet ik de deur i trappen.' zegt hij. Ik zucht en sta op. Ik draai de deur van het slot en ga weer op mijn bed zitten. 'Hij is open.' mompel ik.
De deur gaat voorzichtig open en Jason komt binnen. 'Ik heb wat te drinken voor je.' zegt hij en zet een dampende mok thee op mijn nachtkastje. 'Het is lief bedoeld maar ik hoef niks.' mompel ik zacht. 'Autumn kom op. Je moet even wat drinken.' zegt Jason. Ik schud eigenwijs mijn hoofd. 'Jason kun je me alsjeblieft met rust laten?' vraag ik zacht. Hij zucht een keer en staat dan op.
Hij loopt weg en sluit de deur achter zich. Ik pak de enige foto die ik van Shawn en mij heb bewaard. 'You can't say goodbye my friend.' snik ik. 'Ik hou van je.' zeg ik en een traan valt op de foto.
Tam tam hier hoofdstuk 28 hoop dat jullie het leuk vinden.
Ik heb t verhaal al helemaal afgeschreven. Ik denk dat ik morgen twee hoofdstukken publiceer en woensdag dan de laatste twee en dan is dit boek voorbij
XxAyella❤️
JE LEEST
Goodbye my friend ft Shawn Mendes (voltooid)
Fanfiction'Goodbye my friend.' zeg ik en loop met tranen in mijn ogen weg. Ik was er voor hem, hij niet voor mij. Wat als je beste vriend er voor kiest zich bij de mensen te voegen die jou haten. Je gaat je eigen weg maar wat als hij alles doet om jou te vin...