Pov Lily
Autumn en ik gaan binnenkort op kamers. We hebben besloten deze periode af te maken want dat duurt nog maar een maandje. We hebben besloten de klas niks te vertellen want dan weet Shawn het en dat wil Autumn niet.
Ik loop naar de deur en bel aan. Autumn doet open. 'Hey.' zegt ze. 'Hey.' 'Mam ik ben naar school.' roept ze. Ze sluit de deur en pakt haar fiets. Samen fietsen we naar school. We zetten onze fietsen in het hok. Als we het fietsenhok uitkomen, komen er allemaal mensen om ons heen staan. Ze lachen allemaal heel hard. 'Leuk die foto's.' zegt een meisje en laat ons een aantal foto's zien van Autumn en mij. Het zijn nogal schamende foto's die maar een persoon op zijn telefoon had staan. 'Shawn.' mompelt Autumn. Ze loopt weer terug naar haar fiets en fietst weer weg.
'Je verwijdert die foto's en als je het niet doet, krijg je een dreun in je gezicht.' roep ik boos. 'Denk je nou echt dat als ik ze verwijder ik ze niet meer heb? Ik krijg ze zo weer van mijn vriendje.' zegt ze op een arrogante toon. Dan herken ik haar. Het is Romy. De vriendin van de enige echt Cameron Dallas. Onze o zo grote vriend. 'Ik zeg het nog een keer. Verwijder die foto's.' sis ik naar haar. 'Ik geef nog maar een keer antwoord namelijk nee.' zegt ze op een arrogante toon. Ik maak een vuist van mijn hand en stomp haar vol tegen haar kaak. 'En ik zei toch dat je een dreun kreeg als je ze niet verwijderde.' zeg ik lachend.
Ik draai me om en ren naar mijn fiets. Ik stap op en fiets weg. Waar zou Autumn als eerste heen gaan als ze alleen wil zijn? Ik denk even na. Dan weet ik het. De vijver. Daar gingen we altijd heen met Shawn. Ik fiets er gauw naar toe en had inderdaad gelijk. Ik tref Autumn huilend op een steen aan. 'Autumn gaat het wel?' vraag ik. 'Wat een rot streek.' snikt ze. Ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten. 'Autumn we gaan weg hier. Ik heb het helemaal gehad. We gaan dit weekend op kamers. Ik ben het zo zat.' zeg ik. Ze knikt. 'Ik wil hier weg echy waar en ik wil niks meer met Shawn te maken hebben.' roept ze en droogt haar tranen.
We staan op en fietsen eerst naar mijn huis. 'Hey mam.' zeg ik als ik thuis kom. 'Waarom ben je niet op school.' 'De eerste 2 uur viel uit dus we gingen weer terug.' lieg ik. We lopen naar boven. Mijn ouders weten wel dat ik op kamers ga maar niet de reden waarom. 'Doe gewoon alsof je ziek bent de komende dagen.' zegt Autumn. Ik knik. 'Ik vind het echt een rot streek van Shawn.' zeg ik.
Halloo
hoofdstuk 8 alweer ik heb al iets van tot hoofdstuk 12 vooruit geschreven dus ik probeer sws 1 of 2 keer per dag te uploaden.En nu ga ik maar weer is vooruit schrijven want ik ben een nolife mensje voor als jullie het nog niet wisten.
Ps volg even mijn schatjes
Shxwnsbeauty
DunyaJemaa
Shxwnsqueen
Babyboomendess
QuincyxMendes
carmiewarmybooksXxAyella❤️
JE LEEST
Goodbye my friend ft Shawn Mendes (voltooid)
Fanfiction'Goodbye my friend.' zeg ik en loop met tranen in mijn ogen weg. Ik was er voor hem, hij niet voor mij. Wat als je beste vriend er voor kiest zich bij de mensen te voegen die jou haten. Je gaat je eigen weg maar wat als hij alles doet om jou te vin...