Hoofdstuk 26

1.6K 104 19
                                    

Mensen 0hsnapitzJaimy heeft een trailer voor dit boek gemaakt super bedanktt❤️❤️ dus volg haar allemaal even want ze is een schat💞

Pov Autumn

Lily komt aangerend en slaat direct haar armen om me heen. 'Autumn ik vind dit zo erg.' mompelt ze en snikt een keertje. Ik kan mijn tranen ook niet meer in houden en ze beginnen over mijn wangen te stromen. We blijven een tijdje zo staan. 'Weet je al meer?' vraagt Yoshi die samen met Dunya, Nivien en Jason erbij was komen staan. 'Er is verder niks met mij aan de hand. Heb alleen een beetje rook ingeademd. Van Shawn weet ik niks. Ik zag hem net. Hij had zijn ogen gesloten.' snik ik. 'Rustig maar Autumn.' zegt Jason en trekt me in een knuffel.

Ik begraaf mijn hoofd in zijn shirt en hou hem stevig vast. 'Hij is zo'n eikel geweest maar ik hou van hem.' snik ik. 'Kom even rustig zitten.' zegt Jason. Ik ga op de schoot van Jason zitten en laat mijn hoofd tegen zijn borst hangen. 'Ik ga even naar hem vragen bij de receptie.' zegt Dunya. 'Ik ga wel mee.' zegt Nivien. Samen lopen ze weg. 'Zou ik wat te drinken halen?' vraagt Yoshi. Ik knik en ook zij loopt weg.

Na een tijdje sta ik op. 'Ik moet heel even naar de wc.' zegt Jason. Hij drukt een kusje op mijn voorhoofd en loopt weg. 'Lily? Gaat het wel?' vraag ik terwijl ik mijn tranen weg veeg. 'Wat als hij het niet overleefd? Dan heb ik hem niet vergeven.' snikt ze. 'Lilu rustig maar. Shawn is sterk.' zeg ik. Ergens diep van binnen voel ik het zelfde. Ik heb hem nog niet helemaal vergeven. Ik zal het niet over mijn hart verkrijgen dat als hij sterft ik hem niet voor 100% heb vergeven.

'Shawn ligt in kamer 116 dat is hier de hoek om.' zegt Nivien hijgend. 'Heb je de marathon gerend of zo?' grap ik. 'Heel grappig. Ga jij Jason nou maar aflebberen.' zegt ze en geeft me een dodelijke blik. 'Pas jij nou maar op met wat je zegt.' zeg ik. 'Oke meiden rustig. Ik wil niet dat jullie gaan vechten in een ziekenhuis.' zegt Dunya. 'Sorry ik zit zo vol emotie. Ik moest het even afreageren op iemand.' zeg ik. Nivien knikt.

'Kunnen we nu naar Shawn?' vraag ik. Ze knikken en we lopen naar de kamer van Shawn. Ik kijk even door het raam als we voor zijn kamer staan. Er zijn allerlei dokters met hem bezig. 'Mag ik bij hem?' vraag ik als er een dokter naar buiten komt lopen. Hij schudt alleen zijn hoofd en loopt door. Ik ga verslagen op de stoel zitten. De dokters blijven naar buiten en naar binnen gaan en niemand verteld me wat er aan de hand is met Shawn.

Na de zoveelste dokter die naar buiten komt, spring ik omhoog. 'Nou is het genoeg. Kan iemand me vertellen wat er met hem aan de hand is?' roep ik boos. 'Hij ligt in coma en het is nog maar de vraag of hij wakker wordt.' zegt een van de dokters. Mijn hart staat heel even stil en dan wordt alles zwart.

Goodbye my friend ft Shawn Mendes (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu