Hoofdstuk 19

1.8K 109 65
                                    

Pov Autumn

Langzaam word ik wakker met een enorme hoofdpijn. Ik heb gister te veel gedronken maar het was wel erg gezellig. Ik zwaai mijn benen over de rand van het bed. Ik ga met mijn hand door mijn haren. Na een tijdje sta ik op. Ik loop naar de keuken en pak een aspirine. Ik smeer een broodje en eet hem op. Ik heb het gister erg naar mijn zin gehad. Gister was echt zo'n avond dat je gewoon even alles kon vergeten, even aan niemand hoefde te denken.

'Morgen.' zegt Lilu die gapend de kamer binnen komt. 'Ook zo'n hoofdpijn?' vraag ik. Ze knikt en pakt een glas water. De bel gaat. 'Wil jij gaan? Ik zie er niet uit.' vraag ik. Lily knikt en loopt naar de deur. 'WHAT THE HELL DOE JIJ HIER.' hoor ik Lilh hard roepen. De hele campus is nu zo wat wakker. 'Ik moet haar zien.' hoor ik een bekende stem zeggen. Mijn hart staat even stil bij het horen van die stem. Ik slik een keer en probeer mijn tranen weg te knipperen. Ik was hem bijna vergeten en dan nu dit.

'Is Autumn er?' hoor ik hem vragen. 'Nee ze is er niet.' zegt Lily terug. 'Ey zei ik dat je binnen mocht komen?' hoor ik Lily zeggen en in een keer sta ik oog in oog met Shawn. 'Autumn het spijt me zo erg. Ik ben zo dom geweest. Ik wil je niet kwijt want ik hou van je.' zegt hij. Ik blijf stil. 'Autumn zeg wat.' zegt hij. 'Shawn er valt niks te zeggen.' bijt ik hem toe. 'Autumn het spijt me zo erg. Ik heb zo naar tegen jullie gedaan. Ik wil het goed maken.' smeekt hij. 'Shawn zoals Autumn al zei, er valt niks te zeggen dus ga weg.' zegt Lilu.

'Lilu je snapt het niet. Ik heb zo veel spijt.' zegt Shawn. 'Voor spijt is het te laat Shawn.' zeg ik. 'Autumn alsjeblieft vergeef het me.' smeekt hij. 'Ey wat is hier allemaal aan de hand? Jullie verstoren mijn moment met mijn bed.' zegt Nivien en haar hoofd verschijnt net om de hoek. Haar ogen worden groot als ze ziet wie er voor haar neus staat. 'Op flikkeren jij. Jij hebt Autumn en Lilu pijn gedaan. Kom je aan hun dan kom je aan ons.' roept ze. 'En wie mag jij dan wel niet zijn.' zegt Shawn bot. 'Ik ben de persoon die je zo op je neus stompt als je niet uitkijkt.' zegt Nivien boos. 'Man man man wat is hier toch allemaal aan hand. Jullie zijn zo luidruchtig.' ook Dunya en Yoshi verschijnen om de hoek. Ook hun blikken veranderen als ze Shawn zien.

'Autumn laat het me uitleggen.' zegt hij. Ik blijf stil. Ik heb hem niks meer te zeggen behalve een ding. 'Autumn zeg wat.'

'Goodbye my friend.' zeg ik en loop met tranen in mijn ogen weg. Ik was er voor hem, hij niet voor mij.

Goodbye my friend ft Shawn Mendes (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu