Part 4

1.6K 171 10
                                    


-Καλημέρα μικρή.

-Καλημέρα... Μικρέ.

-Σήμερα τι θα κάνεις;

-Γιατί ρωτάς;

-Πειράζει και αυτό τώρα;

Πρωί πρωί μας μάρανε ο τύπος.

-Όχου, δεν έχω σχεδιάσει τίποτα γιατί;

-Αναρωτιόμουν αν ήθελες να φάμε πρωινό και μετά να βγούμε έξω;

Να βγούμε έξω; Σαν ραντεβού! Όχι όχι απλά θέλει να κάνουμε μια βόλτα σαν αδέλφια, σίγουρα αυτό είναι. Εκτός αν θέλει να με ρίξει σε κανένα χαντάκι.

-Εεε! Άβα σου μιλάω!

-Τι; Α! Σορρυ.

-Λοιπόν;

-Μέσα.

Κατεβήκαμε και πήραμε πρωινό εκείνος μου μαγείρεψε μιας και η μαμά μου είναι άρρωστη και ο μπαμπάς έχει φύγει για δουλειά. Για αγόρι μαγειρέυει υπέροχα, δηλαδή όχι ότι με νοιάζει πως μαγειρεύει αλλά—Πάλι μαλώνω με τις φωνές στο κεφάλι μου. Ντυθήκαμε και ετοιμαστήκαμε για έξοδο, όταν τον είδα να κατεβαίνει μόνο που δεν μου έτρεξαν τα σάλια. Μπορούσα να διακρίνω τους καλοσχεδιασμένους του κοιλιακούς μέσα από την μπλούζα που φορούσε. Στγκρατήσου δεν μπορεί να γίνει. Μα και αυτοί οι γονείς μου βάζετε δύο εφήβους στο ίδιο σπίτι χωρίς να έχουν συγγένεια και τους αφήνετε όλη μέρα μόνους τους; Όχι! Αλλά οι δικοί μου οι γονείς είναι γκάου.

-Έτοιμη;

-Ναι.

Είπα και εκείνος μου χάρησε ένα από αυτά τα χαμόγελά του τα πλατιά. Όταν γίνεται τόσο καλός μαζί μου δεν ξέρω αν θέλω να βαρέσω αυτόν ή εμένα που υποκίπτω στην γοητεία του. Ανεβήκαμε στην μηχανή του και ξεκινήσαμε, δεν μου είπε που πηγαίναμε έκπληξη. Αν το καλοσκεφτείς αυτό είναι ρομαντικό αλλά και από την άλλη ίσως θέλει να με δολοφονήσει και να μην το μάθει κανείς. Αλλά είπαμε πόσο διεστραμένος να είναι πια. Φτάσαμε σε ένα πάρκο ήταν καταπράσινο γεμάτο λουλούδια. "Και τι ήρθαμε να κάνουμε εδώ;" ρώτησα καθώς πήρα μια γκριμάτσα και έκανα πως δεν μου αρέσει, μην το πάρει και πάνω του. "Νόμιζα ότι θα σου αρέσει εδώ." Είπε και με κοίταξε με νόημα για να κάτσω δίπλα του στο χορτάρι. Χωρίς δεύτερη σκέψη ξάπλωσα κάτω και άρχισα να κοιτάω τον ουρανό. Έκανε και αυτός το ίδιο. Νιώθω κάπως αμήχανα εννοώ... Έχουμε ξαναβρεθεί πολλές φορές μόνοι μας αλλά κάθε φορά μου είναι και πιο δύσκολο να είμαι μαζί του χωρίς να ανχώνομαι.

Because I love you StupidМесто, где живут истории. Откройте их для себя