~Aκούστε και το τραγούδι αν μπορείτε όσο διαβάζεται!~
--Χρύσα P.O.V--
Okay... Ντάξει εγώ νιώθω υπέροχα τώρα, έχω γίνει ράκος. Μπορεί να λύθηκε το πρόβλημα με όλο αυτό αλλά εγώ... Εγώ... Εγώ έκανα μαι μεγάλη ΜΑ-ΛΑ-ΚΙ-Α! Παρόλο που δεν ήταν ο Άλεξ αλλά ο σατανικός δίδυμος του, εγώ φασώθηκα μαζί του. Αλλά δεν νομίζω αυτό να έχει σημασία, καθώς η Άβα θα με μισήσει όταν μάθει τι έκανα. Είμαι απαίσια. Όταν με φίλησε τα ξέχασα όλα, δεν με ένοιαζε πως θα αντιδρούσε αν ο Άλεξ με ήθελε θα τα παράταγα όλα και θα έφευγα για αυτό και μισώ τον εαυτό μου. Είμαι η χειρότερη φίλη ever, αυτή με εμπιστεύτηκε και εγώ την πρόδωσα τόσο άσχημα.
Τους κοιτάω να αγκαλιάζονται στο σαλόνι και μοιάζουν τόσο αγαπημένοι και ζηλεύω. Ζηλεύω! Δεν είναι καν σωστό αλλά δεν μπορώ να ελένξω το συναίσθημα. Ακόμα και αν δεν πω τίποτα και κάτσω με τις ενοχές... Τι θα γίνει αν ο Όλιβερ μιλήσει τότε τι κάνουμε;
"Αγάπη τι ήταν και αυτό;" είπε η Άβα και με αγκάλιασε.
"Ναι... Δεν λές τίποτα." είπα εγώ και έξισα απαλά το κεφάλι μου.
"Δεν το πιστεύω πως τον άφησα να με φιλήσει. Εννοώ πως δεν το κατάλαβα;" με ρώτησε και εγώ χαμογέλασα ψεύτηκα.
"Έλα μου ντε!" ούτε εγώ το κατάλαβα οπότε no worries... Αχ... Θα χάσω την κολλητή που είχα όλη μου την ζωή για ένα βλάκα που κάνει τα δικά του και μας καταστρέφει την ζωή.
"Αγάπη εγώ φεύγω ναι; Τα λέμε!" είπα δίνωντάς της μια αποχαιρετηστίρια αγκαλιά.
"Τσάο." μου είπε και μου έκλεισε το μάτι.
Άντε να τα ξεμπλέξουμε τώρα...
--Άβα P.O.V--
Οχ θεέ μου τελείωσε και αυτό. Όλα εντάξει τώρα επιτέλους ησιχία. "Πάμε πάνω;" είπα στον Άλεξ και τον αγκάλιασα. "Ναι." είπε και με έπιασε από το χέρι. Έκατσε στο κρεβάτι και ανέβηκα στα πόδια του περνώντας τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του. Ακούμπησα το μέτωπό μου στο δικό του και έκλεισα τα μάτια μου. Εκείνος πέρασε τα χέρια του γύρω από την μέση μου και με τράβηξε πιο κοντά κάνωντάς με να πάρω μια βαθιά ανάσα. "Άλεξ." είπα και τον κοίταξα στα μάτια, "Φοβάμαι..." συνέχισα.
"Γιατί μικρή μου;" με ρώτησε με σύντομα κατάλαβε τι εννοούσα και με φίλησε απαλά στο μάγουλο. "Μαζί μου μην φοβάσαι τίποτα. Δεν θα αφήσω τίποτα άλλο να συμβεί. Το υπόσχομαι!" είπε ξανά και με ξάπλωσε στο κρεβάτι καθώς άρχισε να με φιλάει αργά στο λαιμό.
-----------------------------------
Γεια σας!
Ξέρω πως αυτό το κομμάτι είναι πολύ μικρό και σορρυ.
Είναι μόνο 385 το κείμενο χωρίς αυτό.
Και ξέρω πως έχω να ανεβάσω κάποιες μέρες αλλά δεν είναι ακριβώς ότι δεν έχω χρόνο. Αν θέλω χρόνο θα βρω. Απλά θέλω να σκεφτώ κάτι καλό να γράψω καθώς δεν θέλω να γίνει βαρετό. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν έχω βάλει quote στο τέλος επειδή δεν έχω σκεφτεί ακριβώς το επόμενο κεφάλαιο.
Οπότε αν γράψω καμιά βλακεία δεν θα είναι καλό. Έτσι η οποιαδήποτε ιδέα σας ακόμα και αν πιστεύεται ότι δεν είναι καλή βοηθάει.
Επίσης... Για όσους μου στέλνουν αυτά τα μηνύματα (χωρίς να πω ονόματα) για τις ιστορίες μου σας παρακαλώ να σταματήσουν. Αν δεν σας αρέσουν απλά μην τις διαβάζετε, αλλά με το να μου λέτε αρνητικά σχόλια και τόσο άσχημα μάλιστα δεν με βοηθάτε. Με κάνετε να μην θέλω να γράψω και επιβαρρύνεται τους άλλους.
Για όλους τους υπόλοιπους ευχαριστώ πολύ!❤
Kisses
YOU ARE READING
Because I love you Stupid
Teen Fiction~I only hate you because I love you.~ -Με έχεις ερωτευτεί. -Στα όνειρά σου. -Και εγώ σε έχω ερωτευτεί. -Μην μιλάς! -Σαγαπώ. ...