--Χρύσα P.O.V--
Νομίζω έχουμε ένα μεγάλο πρόβλημα αυτή την στιγμή με την Άβα. Δεν ξέρω πως θα καταφέρω να την φέρω στα λογικά της, αλλά μη έχωντας μια απάντηση από τον Άλεξ δεν ξέρω τι να τις πω. Δεν έχω μια αιτία να της εξηγήσω καθώς εκείνος δεν θέλει να αναφέρει τιποτα για την συγγένεια της, φοβάται ότι θα μισήσει τον εαυτό της και δεν θα μπορεί πλέον να νιώσει καλά. Από την άλλη δεν έχει και μεγάλο άδικο αν σκεφτείς ότι έχουμε κάνει κι άλλα πράγματα από μερικά αθώα φιλία. Εδώ σχεδόν αποκτίσαν ένα παιδί, αν δεν υπήρχε αυτή η επιπλοκή στην γένα θα το είχε μαζί της σήμερα.
Η τελευταία χρονιά του σχολείο αρχίζει σε λιγότερο από δύο μέρες, σκέφτομαι ότι αυτό ίσως της πάρει λίγο το μυαλό από τον Άλεξ. Ίσως αν καταφέρω να την φέρω σε πιο συχνή επαφή με τον Πέτρο θα μπορέσει να αποκτήσιε συναισθήματα για αυτόν και να μπορέσει να συνεχίσει από όλο αυτό το πράγμα που την τυρρανεί καθημερινά.
"Χρύσα!" την άκουσα να φωνάζει από το δωμάτιο μου.
"Τώρα μαρή ερχόμαστε!" απάντησα εγώ και έκλεισα την εξώπορτα.
Πετάχτηκα και άρπαξα τον Όλιβερ που μόλις είχε μπει μέσα και τον τράβηξα στο πάτωμα αρχίζοντας να του λέω σιγανά.
"Πρέπει να τα φτιάξουμε στον Πέτρο και την Άβα!"
"Έλα μου;" είπε μπερδεμένος και με κοίταξε καλά καλά.
"Ο Άλεξ δεν μπορεί να είναι με την Άβα πλέον."
"Το ξέρεις ότι δεν το αποφασίζεις εσύ αυτό σωστά;"
"Δεν έχει σημασία αυτό τώρα πρέπει να γίνει!"
"Χρύσα δεν νομίζω να αρέσει στον Άλεξ όταν γυρίσει και το μάθει..."
"Ο Άλεξ... Ο Άλεξ δεν θα γυρίσει Όλιβερ." Είπα αναστενάζωντας.
"Τι; Τι λες Χρύσα σου έστριψε τελείως;"
"Τουλάχιστον δεν θα γυρίσει σύντομα, αυτός ήταν και ο λόγος που έφυγε. Δεν ήθελε να είναι μαζί της ή μάλλον όχι δεν μπορεί να είναι μαζί της." Είπα.
"Έτσι και είστε κάτω και κάνετε και εγώ δεν ξέρω τι δεν σας συγχωρώ!" φώναξε η Άβα από πάνω.
"Θα σου εξηγήσω μετά!" είπα σιγανά στον Όλιβερ και άρχισα να ανεβαίνω με μεγάλα βήματα την σκάλα.
Όσο το σκεφτόμουν ίσως να έχουμε μαζί μας τον Όλιβερ δεν ήταν και η καλύτερη ιδέα! Όπως και να το κάνεις είναι φτυστός με τον Άλεξ. Και να τον βλέπει καθημερινά μπροστά της δεν θα έκανε καλύτερα τα πράγματα για να τον ξεχάσει. Αλλά ίσως την βοηθήσει να δει ότι τα πράματα αλλάζουν. Πρέπει να το συζητήσω με τον Αλεξ. Για αρχή να δω αν θέλει να πω στον Όλιβερ τους λόγους και ύστερα αν θα πρέπει να τον βλέπει η Αβα ή οχι. Ανεβήκαμε πάνω και κάτσαμε μέχρι το βραδάκι ο Όλιβερ έφυγε και κάτσαμε οι δύο μας. Είχαμε σχεδιάσει το τελευταίο πυτζάμα πάρτι πριν αρχίσουν τα σχολεία παλι.
"Δεν μπορείς να μου κρύβεσαι γαι πολύ ακόμα παραδέξου το! Ότι σου αρέσει σου αρέσει!" είπα πονηρά εγώ.
"Χρύσα είπαμε αφού είμαι ερωτευμένη με τον Άλεξ, τι θα γινότσν αν ήμουν εγώ σην θέση του;"
"Ναι βρε αγάπη αλλά τι πειράζει να ερωτευτείς κάποιον άλλο;"
"Χρύσα πας καλά; Έχεις πάρει τίποτα;"
"Έλα Άβα σκέψου το!"
"Χρύσα δεν πας καλά! Έχεις βάλει στον μάτι τον Άλεξ; Πες μου ότι δνε έφυγε επειδή κάνατε τίποτα και τώρα δεν θέλει να με δει!" είπε θυμωμένα εκείνη.
"Όπα όπα Άβα! Τι είναι αυτά που λες τώρα; Εγώ θέλω απλά να βοηθήσω πρέπει να το καταλάβεις αυτό."
"Εγώ θέλω μόνο τον Άλεξ!"
"Ναι ρε και αν δεν ξαναγυρίσει τι θα κάνεις θα τον περιμένεις για πάντα;" Είπα θυμωμένη.
"Και την άλλη φορά έφυγε και γύρισε, δεν μπορούμε μακριά ο ένας από τον άλλο!"
"Άβα έλα στα λογικά σου σκέοψυ το λίγο. Σε παρακαλώ συγκεντρώσου!"
"Όχι όχι όχι θα γυρίσει!"
"Άβα—"
"Δεν θέλω να σε ακούω!"
"Ναι αλλά μην—"
"Λαλαλαλαλα!"
"Άβα γαμώτο μου άκου με ένα λεπτό!" φώναξα εγώ και εκείνη έμεινε παγωμένη να με κοιτάει. Τα μάτια της βούρκωσαν και έπεσε στην αγκαλιά μου κλαίγοντας.
"Δεν θα ξαναγυρίσει έτσι δεν είναι;" Είπε μέσα από τους λιγμούς της.
"Όχι αγάπη δεν θα γυρίσει..." είπα και την έσφυξα.
Δεν υπήρχε άλλος τρόπος, έπρεπε να το πάρει απόφαση μια και καλή. Όσο δεν το δεχόταν τόσο πιο δύκολο θα ήταν και να το δεχτεί έπρεπε να γίνει μια και καλή. Τώρα θα μπορέσει να προχωρήσει πιο εύκολα και ποιος ξέρει τι επιφυλάσουν οι καινούριες μέρες στο σχολείο...
-------------------------
Hello Everyone! :)
Τι κάνετε; Έβαλα και καινούριο κεφάλαιο από την Χρύσα. Βλέπετε και μόνοι σας χαμός!
Τι πιστεύει ότι θα γίνει; Θα μείνει κολλημένη στον Άλεξ ή θα προχωρήσει παρακάτω με τον Πέτρο;
Θα περιμένω τα σχόλια σας να μου πείτε ανυπομωνώ να μάθω τι πιστεύεται!
BINABASA MO ANG
Because I love you Stupid
Teen Fiction~I only hate you because I love you.~ -Με έχεις ερωτευτεί. -Στα όνειρά σου. -Και εγώ σε έχω ερωτευτεί. -Μην μιλάς! -Σαγαπώ. ...