Κάτσε όπα όπα αυτό θέλει αναθεώρηση γιατ-τι δεν... Πως... Αφού..! Πρέ-πρέπει να συγκεντρθώ. Αν δεν τα βάλω όλα σε μια σειρά και δεν είμαι σωστή μπορεί να τα κάνω πολύ χειρότερα τα πράγματα.
"Όλιβερ!" του είπα χαμηλόφωνα και τον τράβηξα έξω από το νοσοκομείο.
"Τι έγινε, όλα καλά; Έμαθες τίποτα παραπάνω;"
"Τι, όχι όχι! Αλλά σκέφτηκα κάτι που μπορεί να αντρέψει την κατάσταση."
"Καλό ή κακό;" Με ρώτησε τρομαγμένος.
"Θα δέιξει... Κοίτα αν το σκεφ—" με το που πήγα να βγάλω μια λέξη...
"Χρύσα!" φώναξε ο Άλεξ και έτρεξε καταϊδρωμένος πάνω μας.
"Άλεξ πρέπει να το ακούσεις αυτό!" είπα αλαφιασμένη.
"Κάθησαν σε ένα πεζούλι και άρχισα να τους εξηγώ την θεωρία μου με λεπτομέρειες.
"Eίσαι τρελή;" φώναξε ο Άλεξ και πετάχτηκε όρθιος.
"Α για να σου πω τώρα, όπως και να το κάνεις βγάζει απόλυτο νόημα."
"Χρύσα δεν το ξε΄ρεις αυτό, ακούγεται σαν ταινία επιστημονικής φαντασίας." Είπε ο Όλιβερ.
"Ναι γιατί η πιθανότητα να είναι αληθινά αδέλφια στέκει!"
"Χρύσα δεν είχαν λόγο να μου πουν ψέματα." Είπε ο Άλεξ.
Δεν το καταλαβαίνω του δίνω μια τέλεια θεωρία και εκείνος αντί να την δεχτεί και να την ερευνήσει μου φωνάζει και από πάνω. Έλεος!
"Ρε τι λες που δεν είχαν λόγο; Τα πάντα έκαναν για να σας απομακρύνουν, λες και δεν ήταν ικανο΄θ να επινοήσουν ένα ακόμα ψέμα!"
"Χρύσα θέλω να πάω να δω τι κάνει η Άβα δεν έχω χρόνο για αυτά."
"Δεν έχεις χρο- Δεν έχεις χρ- Δεν έχεις χρόνο;!" Φώναξα μα εκείνος είχε είδη μπει μέσα στο κτίριο.
"Χρύσα..." είπε ο Όλιβερ μα εγώ μπήκα μέσα με γοργό βήμα.
Αφού δεν πέρνει αυτός την κατάσταση στα χέρια του θα το κάνω εγώ. Και να όχι για εκείνον τότε για την Άβα, που τουλάχιστον θα το εκτιμίσει!
"Να σας πω!" αναφέρθηκα στην μητέρα της αγριεμένα.
"Χρύσα, όλα καλά;" ρώτησε μπερδεμένη.
"Όχι δεν είναι τίποτα καλά. Τους τελευταίους μήνες αυτό το μαρτύριο δεν λέει να τελειώσει και—"
"Σταμάτα, θα κάνεις σκηνή μέσα στο νοσοκομείο; Εμάς δεν μας σκέφτεσαι τους ξένους γύρω γύρω;" Φώναξε ο Άλεξ.
YOU ARE READING
Because I love you Stupid
Teen Fiction~I only hate you because I love you.~ -Με έχεις ερωτευτεί. -Στα όνειρά σου. -Και εγώ σε έχω ερωτευτεί. -Μην μιλάς! -Σαγαπώ. ...