--Άλεξ P.O.V--
Συχένομαι που της το κάνω αυτό. Αλλά δεν έχω άλλη επιλογή είναι απλά κάτι που δεν μπορούσα να αντρέψω. Τώρα είμαι σίγουρος ότι πιστεύει ότι δεν την αγαπάω, αλλά αυτό είναι μεγάλο ψέμα. Δεν θα μπορούσα να αγαπήσω ποτέ καμία άλλη πάντα θα είναι η μόνη μου έχω στην καρδιά μου αλλά δεν μπορώ να της το δείξω. Η συμφωνία είναι συμφωνία.
Κάποια στιγμή θα το ξεπεράσει και θα ζήσει μια όμορφη ζωή και εγώ θα είμαι χαρούμενος αν ξέρω ότι θα είναι ευτυχισμένη.Είδα πως άλλαξε το πρόσωπό της όταν της είπε η Χρύσα για τον γάμο, το μόνο που μπορούσα ήταν να περάσω μέσα από τον κόσμο και να την σφύξω στην αγκαλιά μου. Έσφυγκε τα δόντια της για να μην βάλει τα κλάματα, πάντα έτσι το κάνει αλλά δεν μπορεί να κρυφτεί από εμένα. Θα με νομίζει παρελθόν, εκείνη σίγουρα με αγαπάει ακόμα όσο πολύ την αγαπώ και εγώ... "Πρέπει να μιλήσουμε!" είπε η Χρύσα και με άρπαξε απότομα από το μπράτσο. Με τράβηξε ως τον δρόμο και συνέχισε να με κοιτάει άγρια.
-Να σου πω φιλαράκο, αν συνεχίσεις να φέρεσαι έτσι στην Χρύσα σε ξέρω και εγώ τι θα κάνω.
-Χρύσα ηρέμισε--
-Τι να ηρεμίσω; Τι να ηρεμίσω; Πρώτα την παρατάς, φεύγευς για ένα χρόνο και γυρνάς πίσω ωραία και καλά γεμάτος δώρα. Ύστερα μας φέρνεις και την άλλη την μαϊμού για να το ανοίξουμε το θεατράκι του παραρόλου και την κατσικώνεις εδώ! Εδώ! Που ξέρεις πόσο πολύ πονάει την Άβα!
-Χρύσα το ξέρω αυτό αλλά άσε με--
-Δεν θέλω να μου πεις τίποτα. Της φέρθηκες απαίσια και της ράγισες την καρδιά, αφού την αγαπούσ--
-Την αγαπάω!
Είπα απότομα και την έκανα να χάσει την μιλιά της. Με κοιτούσε για λίγο παραξενεμένη αλλά ύστερα πήρε πάλι την θυμωμένη της φάτσα.
-Τότε γιατί την παράτησες ρε βλάκα!
-Είναι μεγάλη ιστορία...
-Ωραία. Συνάντησέ με αύριο στο καφέ που πηγαίναμε στις δώδεκα. Α! Και μην διανοηθείς να φέρεις την μαϊμού σου μαζί.
Και έτσι απλα προχώρησε και μπήκε πάλι μέσα στο σπίτι. Έχει τσαμπουκά αυτό το κορίτσι και σίγουρα στέκεται στην Άβα όπως δεν μπορεί κανείς άλλος.
--Την επόμενη μέρα στο καφέ--
-Για λέγε τώρα ποιά είναι η μεγάλη ιστορία που δεν μπορούσες να μου πεις;
BINABASA MO ANG
Because I love you Stupid
Teen Fiction~I only hate you because I love you.~ -Με έχεις ερωτευτεί. -Στα όνειρά σου. -Και εγώ σε έχω ερωτευτεί. -Μην μιλάς! -Σαγαπώ. ...