2η Μέρα
(13:08 μ.μ)
Σήμερα ξύπνησα πολύ αργά, όλο το βράδυ δεν μπορούσα να κοιμηθώ σκεφτόμουν τι στο καλό ήθελε ο Άλεξ να μου πει. Όταν σηκώθηκα βρήκα ένα σημείωμα στο δωμάτιο από την Χρύσα, έλεγε ότι κατέβηκαν οι τέσσερεις τους στην πόλη. Έφυγαν χωρίς εμένα επσιδή "Δεν μπορούσαν να με ξυπνήσουν;" αναφώνησα. Θύμωσα που με άφησαν πίσω όταν ξυπνήσω λέει να τους πάρω τηλέφωνο, ναι καλά δεν τους χρριάζομαι θα περάσω καλά μόνη μου.
Έκανα ένα κρύο ντουζ για να ξυπνήσω και ντύθηκα. Έβαλα ένα τζιν ψηλόμεσο σορτσάκι και μια μαύρη αμάνικη μπλούζα ενώ έπιασα τα μαλλιά μου σε δύο πλεξουδάκια. Θα περάσω την μέρα με τον Πέτρο αρκεί να με θέλει μαζί του, έτσι θα πάω να του χτυπήσω.
"Πέτρο είσαι μέσα;" είπα και χτύπησα σιγανά την πόρτα. Ύστερα από λίγο άνοιξε την όρτα αγουροξυπνημενος.
"Σε ξύπνησα; Σορρυ!" είπα και εκείνος μου χαμογέλασε.
"Σιγά καλέ δεν είναι και νωρίς. Έλα μέσα!" είπε και άνοιξε περισσότερο την πόρτα.
Μπήκα μέσα καθώς εκείνος έκλεισε την πόρτα πίσω μας και με ακολούθησε.
"Κάτσε!" είπε καθώς μου έδειξε το κρεβάτι.
"Συγνώμη για την ακαταστασία!" είπε και μάζεψε κάποια ρούχα που ήταν στο πάτωμα.
Εγώ χαμογέλασα και συνέχισα να τον κοιτάω έντονα.
"Λοιπόν... Θες να πάμε καμία βόλτα με τους άλλους;" Είπε.
"Οι άλλοι δεν είναι εδώ πήγαν μόνοι τους γιατί εγώ κοιμόμουν."
"Α σορρυ! Εμμ... Θες να πάμε καμία βόλτα μαζί;"
"Ναι γιατί όχι!" είπα και γέλασα.
"Πάω να κάνω ένα ντουζ και έρχομαι."
Κούνησα καταφατηκά το κεφάλι μου ενώ εκείνος μπήκε στο μπάνιο. Έβγαλα το κινητό μου και άρχισα να κοιτάω στο Ίνσταγκραμ κάποιες φωτογραφίες. Ύστερα από κάποια ώρα βγήκε από το ντουζ ντυμένος δυστηχώς. Κάτσε τι;
"Πάμε;"
"Ναι!" είπα και σηκώθηκα.
Βγήκαμε από το δωμάτιο και πήραμε το μονωπάτι για την παραλία.
"Που θα πάμε;" Ρώτησα αφότου φτάσαμε την παραλία.
"Θα δεις!" είπε και χαμογέλασε καθώς μου έπιασε το χέρι.
Στην αρχή δεν ήμουν σίγουρη αν έπρεπε να το συνεχίσω αυτό, να του κρατάω το χέρι εννοώ αλλά δεν του το άφησα. Συνεχίσαμε να περπατάμε για κάποια ώρα πιασμένοι χέρι χέρι μέχρι που φτάσαμε σε ένα ψηλό μέρος κοντά στην θάλασσα. Την ίδια ώρα φοβόμουν ότι θα μας δει κάποιος, ο Άλεξ για παράδειγμα αλλά δεν μπορώ να πω πως δεν μου άρεσε. Πάει πολύ καιρός που κάποιος μου φέρθηκε τόσο όμορφα. Κάτσαμε σε ένα από τα παγκάκια και κοιτούσαμε την θάλασσα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Because I love you Stupid
Fiksi Remaja~I only hate you because I love you.~ -Με έχεις ερωτευτεί. -Στα όνειρά σου. -Και εγώ σε έχω ερωτευτεί. -Μην μιλάς! -Σαγαπώ. ...