Part 5

1.3K 166 21
                                    

(Το τραγούδι για το παρτ αυτό είναι το Company! ^ω^)

-Λοιπόν Άβα μου άκου πως έχει...

-Άσε τους προλόγους και πες θα με σκάσεις!

-Αύριο το βράδυ θα καλέσουμε την παρέα σπίτι σου.

-Δεν μπορούμε να κάνουμε πάρτυ.

-Όχου μωρέ! Δεν θα είναι πάρτυ. Θα παίξουμε θάρρος ή αλήθεια και θα βάλουμε κάοιον από την παρέα να σε φιλήσει.

-Τι γιατί;

-Για να δούμε αν θα ζηλέψει ο Άλεξ βρε μπάζο.

-Ναι σωστό και αυτό.

-Κανονίσαμε;

-Ναι.

--Το επόμενο πρωί—

Ξύπνησα αργά την επόμενη μέρα όμως είχε ακόμα ησιχία. Η φάλαινα κοιμόταν δίπλα μου και ο άλεξ πρέπει να κοιμόταν επίσης. Κατέβηκα κάτω και ετοίμασα πρωινό για όλους, ή τουλάχιστον προσπάθησα και ύστερα πήγα να ξυπνήσω τους άλλους.

Πρώτα είπα να πάω στο Άλεξ, άνοιξα δυστακτικά την πόρτα και μπήκα μέσα. Κοιμόταν το βόδι, το γλυκό μου βόδι χωρίς μπλούζα. Τι βλακείες λέω; Πλησίασα στο κρεβάτι και άρχισα να του μιλάω αλλά δεν έδειχνε να αντιδρά. Γονάτησα στο κρεβάτι και άρχισα να τον κουνάω, το δέρμα του έκαιγε. Του φώναζα και του έλεγα βλακείες έτσι του ξέφυγε ένα γελάκι. Α μας κάνει και πλάκα ό κύριος ε; Χωρίς να το καλοσκεφτώ ανέβηκα πάνω του και άρχισα να του τσιμπάω τα μάγουλα. Ε δεν άντeξε και ένδωσε. Πετάχτηκε και με έβαλε κάτω, οχοχοχ τωρα. Άρχισε να με γαργαλάει και εγώ τον χτυπούσα παιχνιδιάρικα.

"Έλα φτάνει τώρα!" του είπα καθώς προσπαθούσα να πάρω μια ανάσα από τα γέλια μου. Με άφησε και εγώ ανασηκώθηκα και αυτός συνέχιζε να με κοιτάει και να χαμογελάει.

"Τι είναι;" ρώτησα παραξενεμένη.

"Τίποτα απλά είσαι πολύ όμορφη." Είπε και με έκανε να κοκκινήσω, με βρίσκει όμορφη;

-Έλα φτάνει τώρα, άντε να σηκωθείς.

-Ότι πεις μικρή.

Έκανα να φύγω αλλά τότε θυμήθηκα την κουβέντα που είχαμε εχθές με την Χρύσα.

-Α και Άλεξ σήμερα με την Χρύσα λέμε να μαζευτούμε μερικοί φίλοι στο σπίτι. Τι λες θα κάτσεις μαζί μας;

-Ναι γιατί όχι.

-Ωραία.

-Ωραία.

-Εγώ φεύγω, έχω πρωινό κάτω και θα βγω με την Χρύσα τα λέμε στις 7 οκ;

-Ναι γεια.

Because I love you StupidWhere stories live. Discover now