12

502 20 9
                                    

Bo

"Kom nou mee Bo!", zeurt Nils.

"Ik kan niet, al dit huiswerk moet morgen klaar zijn.", zucht ik voor de derde keer.

"Ik help je er straks wel mee, Rein wil echt dat je meekomt.", zegt Nils.

"Hoelang heb ik nog om me klaar te maken?", geef ik mezelf over.

"Over een half uurtje vertrekken we.", zegt hij tevreden en loopt mijn kamer uit.

Ik sta op en kijk tussen mijn kleren. Uiteindelijk vind ik een zwarte broek met een leuke blouse. Ik trek het aan en maak een nonchalante staart in mijn haar.

 Ik trek het aan en maak een nonchalante staart in mijn haar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik trek mijn schoenen aan en pak mijn make-up. Ik werk een puistje op mijn kin weg, teken mijn wenkbrauwen bij en doe een laagje mascara op.

Ik maak een Snap die ik naar Mel, Lotte, Mila en Romy stuur, en loop de trap af.

"Nils, ik heb helemaal geen cadeautje voor Rein.", zeg ik paniekerig.

"Bind een strik rond jezelf.", grijnst hij.

Ik rol met mijn ogen en bedenk wat ik aan hem zou kunnen geven.

"Hebben we nog tijd om langs een winkel te gaan?", vraag ik.

"Ja, maar dan moeten we nu vertrekken.", zegt hij en pakt de autosleutels.

Ik stap in de auto en Nils rijdt ons naar de gamewinkel.

"Welk spel heb je gekocht?", vraagt hij als ik met een zakje de auto terug inkom.

"De nieuwste Fifa, gaat hij dat leuk vinden?", vraag ik twijfelachtig.

"Die heeft hij al Bo."

"Nee, dat meen je niet!", roep ik gefrustreerd.

"Grapje.", grijnst hij waardoor ik hem een klap op zijn arm geef.

We rijden de snelweg op en ik sluit mijn ogen even, denkend aan het moment van het ongeval.

Ik open mijn ogen terug en zie nog net hoe Nils van me wegkijkt.

Ik pak mijn telefoon en verbind hem met de radio. Ik zet 'Treat you better' van Shawn Mendes op en begin zachtjes te neuriën. Ik grijns tevreden als Nils ook mee begint te zingen.

Ik sluit mijn ogen en luister genietend naar zijn prachtige stem.

Nils parkeert de wagen en samen lopen we naar de voordeur. De muziek is al vanop afstand te horen en ik gok dat er veel mensen zijn. We bellen aan en niet veel later doet Rein open.

"Hey, kom binnen!", roept hij boven de muziek uit.

"Gefeliciteerd!", roep ik en geef hem zijn cadeau.

"Wow, bedankt Bo!", zegt hij blij en drukt een kus op mijn wang.

Ik voel hoe mijn wangen roze kleuren en loop achter Nils aan, de menigte in. We komen uit bij de bank, waar Owen opzit.

The Beginning Of Something New. {MainStreet Fanfiction.}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu