Κεφάλαιο 11

1K 148 24
                                    

Η Μάριον έτρεξε κατευθείαν στο δωμάτιο που μοιραζόταν με τη Σεσίλια κι αλλες δύο γυναίκες. Μόνο τη γκουβερνάντα της βρήκε εκεί,ξαπλωμένη στο  κρεβάτι της.

"Ήρθες κοκόνα μου? Μα,για να σε δω καλά,τι έχεις του λόγου σου και φαίνεσαι αναστατωμένη?".

Δεν μπορούσε να της κρυφτεί με τίποτα.Τα μάγουλα της άναψαν πάλι στη θύμηση όσων είχα συμβεί στη θάλασσα.

"Είπες,άμα ο αφέντης μου έκαν...",δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τη φράση της και η Σεσίλια είχε πεταχτεί πάνω και χτυπιόταν λέγοντας ασυναρτησίες.

"Αχ!και το βλέπα εγώ πως σε κοίταζε δεν το βλεπα?Και τώρα σου κάνε αυτό. Παναγιά μου,τώρα δεν πρόκειται να παντρευτείς ποτέ".

"Δεν μου έκανε κάτι που..να θέλω να πώ, μόνο που  με φίλησε", είπε σκύβοντας,το κεφάλι από ντροπή.

"Σε φίλησε μόνο,και μετα σταμάτησε?",ρώτησε γεμάτη απορία η Σεσίλια.

"Του ζήτησα να μ' αφήσει,και με άφησε".

Μα τότε το πράμα άλλαζε. Αν τη σεβάστηκε τότε θα μπορούσε ο αφέντης να είχε ερωτευτεί το κορίτσι,κι ας νόμιζε πως είναι μονάχα ένα δουλικό?

"Και δεν μου λες μάτια μου,πως ήταν το φιλί του? Ήταν το πρώτο σου θαρρώ".

"Ήταν,ζεστό και υγρό",τα μάτια της έλαμψαν για μία στιγμή κι ύστερα  χαμήλωσαν από ντροπή.

Η απάντηση της,ικανοποίησε τη γυναίκα. Έπρεπε όμως να σιγουρευτεί κι αν όντως ο λόρδος Γκάμπριελ ερωτεύονταν το κορίτσι, τότε έπρεπε να την πονηρέψει. Αυτή θα 'ταν η ευκαιρία της να βγει απ' την αφάνεια που την είχε ρίξει η Ραβένα.

Η Ραβένα απ' την άλλη,είχε δεχτεί μια  απροσδόκητη πρόσκληση απ' το λόρδο Ουίλιαμ. Της ζητούσε να του επιτρέψει να την ξεναγήσει στα κτήματα και στην πόλη.
Για πρώτη φορά μετά από χρόνια ,ένιωσε να κολακεύεται από έναν άντρα. Μα δεν ήταν σίγουρη, τι ακριβώς ζητούσε εκείνος, κι αν αυτή μπορούσε να του το δώσει.
Η νύχτα που έμελλε να γίνει σταθμός στη ζωή της,δεν έβγαινε εύκολα απ' το μυαλό της.
Δεν ήξερε πως θα αντιδρούσε σε ένα ενδεχόμενο άγγιγμα του.
Το άγγιγμα εκείνου του άντρα είχε σφραγίσει το κορμί της.

Ντύθηκε όμορφα και χτένισε τα μαλλιά της μπροστά στον καθρέφτη. Πως θα ήταν άραγε το πρόσωπο της χωρίς αυτό το σημάδι? Έκλεισε τα μάτια ,τα έσφιξε,προσπαθώντας να διώξει την εικόνα του στιλέτου πάνω στο δέρμα της. Μπορούσε να νιώσει ακόμα τον πόνο που βίωσε τότε. Αβάσταχτος, ανυπόφορος, ατελείωτος.

Αιχμάλωτη Του Μίσους ΤηςTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon