Όταν ο Γκάμπριελ γύρισε εκείνο το μεσημέρι κι ανέβηκε στο δωμάτιο του αυτό που αντίκρυσε δεν του άρεσε καθόλου.
Το κρεβάτι του ήταν ξέστρωτο με τα σεντόνια κουβάρι,τα ρούχα του πεταμένα στην πολυθρόνα, όλα έδειχναν πως κανείς δεν είχε μπεί να το καθαρίσει σήμερα όπως είχε διατάξει ο ίδιος να γίνετε καθημερινά.Φουριόζος κατέβηκε κατευθείαν κάτω κι έψαξε να βρει τη Μάριον.
"Δεν ήσουν καλά σήμερα κοπελιά?",της είπε βλέποντας τη στην τραπεζαρία να κάνει δουλειές.
Εκείνη τον κοίταξε με το πιο θυμωμένο ύφος της πριν του απαντήσει με απίστευτη ψυχραιμία.
"Όχι..... άρχοντά μου. Μία χαρά είμαι".
Η απάντηση της δεν του άρεσε καθόλου.Δεν του καθάρισε το δωμάτιο όπως την είχε διατάξει,του βγάζε και γλώσσα από πάνω.
"Τότε γιατί το δωμάτιο μου δεν είναι,όπως θα πρεπε να είναι, κοπελιά?"
"Μήπως γιατί η ερωμένη σου ενοχλήθηκε απ' την παρουσία μου"θέλησε να του πει μα συγκρατήθηκε.
"Θα πάω να το καθαρίσω τώρα",του 'πε μονάχα κι έκανε να ανέβει τη σκάλα.
Το θράσος της δεν είχε όρια,κι ο τρόπος που του μιλούσε....με δύο δρασκελιές την είχε προφτάσει λίγο πριν ανοίξει και μπει στο δωμάτιο .
Τον ένιωσε πίσω της,μα δεν του δώσε καμία σημασία και άρχισε νευρικά να μαζεύει τα ρούχα του.
Ενώ ήταν έξαλλος κι ήθελε μόνο να τη βάλει στη θέση της,σαν την είδε έτσι νευριασμένη, άρχισε να το διασκεδάζει και αποφάσισε να παίξει λίγο μαζί της."Τελείωνε με τα ρούχα μου και μετά στρώσε το κρεβάτι μου,θα κάνω μπάνιο και θα πέσω να κοιμηθώ".
Κοκάλωσε στη θέση της. Όχι μόνο θα έπρεπε να στρώσει το κρεβάτι που κυλιόταν με την ερωμένη του,αλλά ήταν αναγκασμένη να τον βοηθήσει και στο μπάνιο του.
Τα χέρια της είχαν αρχίσει να τρέμουν απ' τα νεύρα καθώς ίσιωνε τα τσαλακωμένα στροσίδια .
Έτσι καθώς ήταν σκυμμένη στο κρεβάτι και τεντωνόταν πότε απ' τη μία και ποτέ απ' την άλλη ,ο Γκάμπριελ είχε αρχίσει να ιδρώνει με το θέαμα των σφιχτών και στημένων γλουτών της."Άντε κοπελιά πολύ αργή είσαι του λόγου σου θαρρώ",της είπε κρυφό γελώντας.
"Ε!τότε να φωνάξεις την φιλενάδα σου ,που ξέρει καλύτερα",του αντιγύρισε μην μπορώντας να συγκρατήσει άλλο τα νεύρα της.
Έκανε να φύγει μα ο Γκάμπριελ τη γράπωσε με δύναμη απ' το χέρι και τη γύρισε απότομα μπροστά του. Την έσφιξε τόσο που είδε τα μάτια της να γυαλίζουν απ'τον πόνο που της προκάλεσε.
VOUS LISEZ
Αιχμάλωτη Του Μίσους Της
Fiction HistoriqueΌταν το φέουδο του Σεμιγέ πολιορκείται ένα βράδυ, απ' τον αδίστακτο κατακτητή Ρόμπερτ Γκρούμπερ, οι ζωές των αδερφών Ντε Μπερ,θα αλλάξει για πάντα. Η Ραβένα,η μεγαλύτερη κόρη θα δεχτεί την άγρια επίθεση ενός εκ των πολεμιστών,σημαδεύοντας την ψυχή μ...