"Σήμερα όλο μπροστά μου σε βλέπω ,τι έγινε η κοπελιά σου έχει τις δύσκολες μέρες της",ρώτησε ο Ουίλιαμ τον Γκάμπριελ με πρόθεση να τον πειράξει για άλλη μία φορά.
"Όχι,αλλά ,δεν είναι καλά. Είναι άρρωστη,την ταλαιπωρεί το στομάχι της".
Ο Ουίλιαμ τον κοίταξε σμίγοντας τα φρύδια του.
Το μυαλό του πήγε εκεί που θα έπρεπε να 'χε πάει και του φίλου του, και δεν ξέρει, γιατί δεν πήγε."Μήπως φίλε θα πρέπει να σου δώσω συγχαρητήρια?".
"Γιατί τι έκανα?".
"Α! Νομίζω πως αυτή η μικρή σου 'χει πάρει τελείως τα μυαλά και έχεις πάψει να σκέφτεσαι".
"Τι εννοείς πάλι βλάκα? Άσε τις εξυπνάδες και πες τι σκέφτηκες πάλι".
"Λέω, μήπως η μικρή σου είναι έγκυος?".
Ο Γκάμπριελ για πρώτη φορά είχε μείνει άφωνος. Κοιτούσε τον Ουίλιαμ μα το μυαλό του ήταν αλλού.
"Απορώ πως δεν το σκέφτηκες, φίλε. Δηλαδή θα έχουμε γλέντια?".
Ο Γκάμπριελ όρμησε καταπάνω του και τον φίλησε στα μάγουλά αιφνιδιάζοντας τον.
"Αν είναι αλήθεια,Ουίλιαμ,αν η μικρή μου μάγισσα περιμένει το παιδί μου, θα ......θα την κάνω κυρά μου,αρχόντισσα του φέουδου μου, γυναίκα μου".
Οι δύο φίλοι αγκαλιάστηκαν χτυπώντας ο ένας την πλάτης του άλλου.
Έπειτα ο Γκάμπριελ έτρεξε να βρει τη Μάριον να τη ρωτήσει τι πραγματικά είχε, κι αν ήταν αλήθεια η υποψία του πως κουβαλούσε στα σπλάχνα της ,το παιδι του.Δεν ήταν στο δωμάτιο της όμως κι έτσι άρχισε να την ψάχνει παντού στο κάστρο.
"Σεσίλια,που είναι η κόρη σου? Είναι καλά?Τι ψάχνω μα δεν τη βρίσκω πουθενά".
"Κάπου εδώ θα 'ναι αφέντη μου,μα τι συμβαίνει ,έγινε κάτι και την ψάχνεις?"
"Αν τη δεις πες της μόνο πως θέλω να της μιλήσω".
Η Σεσίλια έτρεξε να βρει την κυρά της μα δεν στάθηκε περισσότερο τυχερή απ' τον Γκάμπριελ.
Δεν ήταν πουθενά ήταν σαν να την κατάπιε η γης.
Πηγαίνοντας στο δωμάτιο πρόσεξε πως κάποια ρούχα της έλειπαν και τότε το μυαλό της πήγε στο χειρότερο.
Η κυρά της το 'χε σκάσει απ το κάστρο μόνη της.
Η Σεσίλια κόντεψε να τρελαθεί, πού βρισκόταν μία γυναίκα μόνη στις ερημιές και μάλιστα έγκυος? Κοίταξε απ' το παράθυρο,έπαιρνε να νυχτώσει,ιδρώτας την έλουσε.
Έτρεξε χωρίς να το πολύ σκεφτεί να βρει τον Γκάμπριελ.
Ήταν η ώρα του δείπνου και όλοι ήταν μαζεμένοι εκεί.
Η Σεσίλια ήταν τόσο αγχωμένη για την κυρά της που μπήκε μέσα σαν σίφουνας και ζητώντας συγνώμη ζήτησε να μιλήσει στον Γκάμπριελ.
Εκείνος που κατάλαβε ότι κάτι συνέβαινε χωρίς να νοιαστεί που ήταν κι άλλοι εκεί ζήτησε απ' τη γυναίκα να μιλήσει.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Αιχμάλωτη Του Μίσους Της
Ficção HistóricaΌταν το φέουδο του Σεμιγέ πολιορκείται ένα βράδυ, απ' τον αδίστακτο κατακτητή Ρόμπερτ Γκρούμπερ, οι ζωές των αδερφών Ντε Μπερ,θα αλλάξει για πάντα. Η Ραβένα,η μεγαλύτερη κόρη θα δεχτεί την άγρια επίθεση ενός εκ των πολεμιστών,σημαδεύοντας την ψυχή μ...